PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:11

Net mijn eerste Equestrian Stockholm dekje besteld! *\o/*
Gekozen voor de Sapphire. Ik hou niet zo van ES omdat ik de plaatsing van het logo niet mooi vind, maar deze kleur bleef maar in mijn hoofd zitten. Als dat logo me toch teveel irriteert verkoop ik hem wel. :')

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:42

Mag ik me hier ook melden? Ik heb vorige week het witte ES dekje met bordeaux rode rand besteld voor bij mijn wedstrijdset. Jasje is van QHP.
Afbeelding
Ben er zo blij mee! Maakt wel dat het des te meer begint te kriebelen om nog meer te bestellen :') eigenaresse van mn bijrijdpaard heeft al een hele collectie en het zijn zulke fijne dekjes om mee te rijden!

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:50

Oh die set is gaaf zeg! <3
Heb je ook een foto te paard?

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:51

Matcht heel mooi!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:51

liliekska schreef:
Mag ik me hier ook melden? Ik heb vorige week het witte ES dekje met bordeaux rode rand besteld voor bij mijn wedstrijdset. Jasje is van QHP.
[ [url=m/UnqnAf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben er zo blij mee! Maakt wel dat het des te meer begint te kriebelen om nog meer te bestellen :') eigenaresse van mn bijrijdpaard heeft al een hele collectie en het zijn zulke fijne dekjes om mee te rijden!

Wauw, super gave set! <3

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:52

Wauw die set <3

Heb zelf ook een bordeaux wedstrijd set (alleen dan shirt in de zomer, winter is zwart jasje en volledig bordeaux dekje) het blijft zo'n prachtige kleur

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:56

Helaas nog geen foto te paard, hoop in augustus of september te kunnen starten maar is even afhankelijk van wat t paard verder te doen heeft haha! Vind zelf die apartere kleurtjes altijd wel gaaf op wedstrijd dus toen ze dit jasje in het rood hadden was de keuze makkelijk. Dekje zag ik hier een paar pagina’s terug voorbijkomen en iedereen om me heen zei doen anders krijg je spijt :o
Laatst bijgewerkt door liliekska op 09-07-20 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:57

Supermooi! Dat jasje past ook perfect <3

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 11:12

liliekska schreef:

Wauw, heel mooie set <3 Matcht goed.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 12:59

Wauw heeel tof!! Mooie match!

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 13:07

liliekska schreef:

heel gaaf! ik heb het dekje ook, en ook een bordeaux jasje.. en dan deze laarzenen cap er bij.[img]
Afbeelding
[/img]

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 13:19

liliekska schreef:

Heeel vet! <3

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 14:08

Elodie1 schreef:
liliekska schreef:

heel gaaf! ik heb het dekje ook, en ook een bordeaux jasje.. en dan deze laarzenen cap er bij.[ [url=[img]m/7IsdQT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[/img]

Ohh dat staat ook echt heel gaaf!

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 14:12

Hele gave setjes liliekska en Elodie1!

Inmiddels binnen 1 maand de olive en royal navy gekocht als start van m'n collectie.. die bordeaux is denk ik de volgende op mn wishlist :P <3

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 14:13

Wat hebben jullie mega gave sets allemaal hier! Jullie hebben mij dus echt intens aangestoken....

Afbeelding

Nu wil ik dus ook heel graag mn ice coffee dekje combineren met een shirt.... welk shirt past daarbij? Hoofdstel is trouwens niet van ps of sweden..... dus die doet eigenlijk niet mee in dit topic haha

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 15:27

estell__ schreef:
Wat hebben jullie mega gave sets allemaal hier! Jullie hebben mij dus echt intens aangestoken....

[ [url=m/vbkCVu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu wil ik dus ook heel graag mn ice coffee dekje combineren met een shirt.... welk shirt past daarbij? Hoofdstel is trouwens niet van ps of sweden..... dus die doet eigenlijk niet mee in dit topic haha

oeh die roze is ook erg mooi * ben eigenlijk niet van het roze

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 18:39

Welk shirtje hebben jullie bij de merlot van es?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 19:51

Kelszz_ schreef:
Welk shirtje hebben jullie bij de merlot van es?

Het donkerblauwe Champion shirt van es. Is dezelfde kleur donkerblauw als de bies van de Merlot en zitten ook zilveren steentjes op. Vind ik echt prachtig! De burgundy van Horsegloss is ong dezelfde kleur als het rood van het dekje maar vind ik zelf minder chic dan het Championshirt

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 08:35

minetje schreef:
Lys_PPA schreef:
Minetje, dat is idd een mooi setje zo met dat vestje. Ik heb een shirtje besteld bij Agradi waarvan ik hoop dat hij goed past bij de olive.. fingers crossed

Dankje! Ik ben er ook echt verliefd op <3 Oehh een Olive shirtje, laat je weten of de kleur matched

Ik vind het best ok passen :') kon beter maar zeker ook slechter..als iemand nog andere aanbevelingen heeft hoor ik t graag..

Afbeelding
Afbeelding

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 09:45

Afbeelding
Ik heb een Felix buhler shirtje bij mijn golden olive. Nog geen foto’s in actie.

Toont op foto iets anders maar is nagenoeg gelijk en ook iets glanzende stof

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 10:58

Zijn er al mensen die hun spullen van the horselet binnen hebben? :)

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 11:09

darkadia schreef:
[ [url=m/ZmBfcg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een Felix buhler shirtje bij mijn golden olive. Nog geen foto’s in actie.

Toont op foto iets anders maar is nagenoeg gelijk en ook iets glanzende stof

Mm goed excuus om eens naar de Kramer te rijden.. bedankt voor de foto

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 11:11

Kimley schreef:
Zijn er al mensen die hun spullen van the horselet binnen hebben? :)

Nope.. heb het gelijk even in de chat gevraagd, ze zeggen rond volgende week woensdag :)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 11:18

Ja bij mij zeiden ze tussen afgelopen dinsdag en 2 weken :')
Maar omdat ik al pbs had gehad van mensen die t deze week al kregen.. was wel benieuwd :)

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 12:12

Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail, maar die zou vandaag nog binnen kunnen komen. Al reken ik er niet meer op