Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DenieesB schreef:Ik vond die sorbetkleur eerst helemaal niets, maar nu moet ik zeggen dat ik helemaal om ben door de foto’s! Peacock stond ook nog op mn lijstje, dus we gaan binnenkort maar bestellen![]()
Wanneer er ergens een aanbieding is, hoor ik het graag hahah. Grote kans alleen dat ik niet zo lang kan wachten en ze dus toch gewoon bestel.
Heeft iemand al ervaring met die nieuwe Carbon mesh dekjes? Ik vind ze er gaaf uit zien maar volgens mij zijn ze best dik. Zit te twijfelen om hem te halen in het wit, zwart heb ik namelijk pas in suède al gekocht
Lottekuhh_x schreef:Bij Doc Horse zijn ze suède dekjes nog steeds in de aanbieding
Naomi_Haffie schreef:Ik heb gisteren de nieuwe snugboots meegenomen uit de winkel, maar twijfel echt of ze passen, vind het erg jammer dat ze geen S meer maken.
Hebben jullie een foto van een M bij een e pony klein paard ?
Lauke schreef:Naomi_Haffie schreef:Ik heb gisteren de nieuwe snugboots meegenomen uit de winkel, maar twijfel echt of ze passen, vind het erg jammer dat ze geen S meer maken.
Hebben jullie een foto van een M bij een e pony klein paard ?
Hier passen ze top! Ze vallen erg smal, wel gewoon qua lengte.
Mijn paard is 160 en heeft dunne beentjes.
[ [url=m/1BL7Vs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RRmRcx.jpg]Afbeelding[/url] ]