Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Figo88 schreef:c_alsemgeest schreef:Mijn carbon mesh dekje en coltrui in sage is ook eindelijk binnen... helaas is paardlief al een half jaar dood
Dekje en col hou ik welHet is een mooi setje.
Jeetje wat bitter sweet dat je alles dan nu pas binnenkrijgt zeg..![]()
Veel sterkte nog met het verlies
Plop1997 schreef:Mijn winterjas heeft het deze week begeven. Ik had gehoopt dit seizoen er nog uit te halen maar dat gaat hem niet worden. Met de kortingscodes van agradi denk ik dat ik toch ga voor de Oak green loire jas. Eventueel vond ik de waterdichte ook wel wat alleen deze is en niet meer beschikbaar in mijn maat en een heel stuk duurder.
In de loire bodywarmer heb ik een maat 38, hoe valt de lange jas bij de meeste die hem al hebben?
Plop1997 schreef:Plop1997 schreef:Mijn winterjas heeft het deze week begeven. Ik had gehoopt dit seizoen er nog uit te halen maar dat gaat hem niet worden. Met de kortingscodes van agradi denk ik dat ik toch ga voor de Oak green loire jas. Eventueel vond ik de waterdichte ook wel wat alleen deze is en niet meer beschikbaar in mijn maat en een heel stuk duurder.
In de loire bodywarmer heb ik een maat 38, hoe valt de lange jas bij de meeste die hem al hebben?
Update mijn vriend heeft de waterdichte lange jas in het blauw gevonden met 25% korting bij ruiterstad! Ik heb een maat 40 maar gepakt omdat de 38 er niet was en dan hoop ik dat ik hem met de bodywarmer er onder aan kan doen.
Deempjexxx schreef:its_daantjee schreef:hoi! weet iemand toevallig nog een mooie kortings actie op de truffle en de rosé ?
Werken die van agradi niet? Scheelt wel een beetje hoor