Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hotchocolat schreef:Op de Duitse Ebay word een Ghost Eva aangeboden. Kan iemand hier meer Info overgeven?
NP is volgens de verkörpert 1500€
Kwetal schreef:hotchocolat schreef:Op de Duitse Ebay word een Ghost Eva aangeboden. Kan iemand hier meer Info overgeven?
NP is volgens de verkörpert 1500€
Niet kopen in elk geval - dit is een BOOMzadel van Ghost - flexibel weliswaar - maar we zijn er als dealers niet tevreden over - dat ding moet terug naar de tekentafel. Het idee is fantastisch, maar we missen nog wat, om het zadel ook gewoon goed te maken. Het heeft wat ons betreft geen prioriteit, dus het zal nog even (lees: erg lang*) duren eer hij werkelijk uitgebracht gaat worden.
Wie is de verkoper, als ik vragen mag?
hotchocolat schreef:hotchocolat schreef:Op de Duitse Ebay word een Ghost Eva aangeboden. Kan iemand hier meer Info overgeven?
NP is volgens de verkörpert 1500€Kwetal schreef:Niet kopen in elk geval - dit is een BOOMzadel van Ghost - flexibel weliswaar - maar we zijn er als dealers niet tevreden over - dat ding moet terug naar de tekentafel. Het idee is fantastisch, maar we missen nog wat, om het zadel ook gewoon goed te maken. Het heeft wat ons betreft geen prioriteit, dus het zal nog even (lees: erg lang*) duren eer hij werkelijk uitgebracht gaat worden.
Wie is de verkoper, als ik vragen mag?
Ik heb een PB gestuurd, Ik hopp dat Deze met de link goed doorkomt
minikatje schreef:Maartje1990 schreef:Nou ben ik stiekem wel benieuwd naar dat zadel/advertentie
Ik zou ook graag pb willen, weet ik waar ik op moet letten
minikatje schreef:Dat ziet er maf uit :/
Kwetal schreef:minikatje schreef:Dat ziet er maf uit :/
Ja en nee - het design is heel goed, maar ik heb er op gereden en voel me een beetje "vervreemd" van mijn paard. We hebben het door diverse mensen laten testen. Gek genoeg vond iemand met een Bob Marshal het heel fijn en mensen die graag opgesloten zitten (en een boomzadel gewend zijn) hebben er ook geen moeite mee. Maar aangezien de gewone Ghost fijn is, hebben we dit ding een beetje laten versloffen - helaas duikt ie af en toe weer op en dan heb ik heel wat uit te leggen
Duhelo schreef:. Maar op zich is er met het zadel toe niks mis (ik bedoel schadelijk naar paard toe), maar mist het het "ghost" gevoel zeg maar?