Jennyxx schreef:Geryon schreef:Barefoot heeft van zichzelf al voldoende drukverdeling hoor!Zou ze in het geval van drukverdeling alleen nemen als je zelf erg zwaar bent, je endurance rijdt of een hele gevoelige pony hebt die met minder klachten krijgt.
Overigens zouden hd inlages het geheel juist minder breed maken omdat het meer a-vorm wordt. Ik vind het zelf ook totaal niet breder zitten alleen iets hobbeliger.
Het is ook heel persoonlijk inderdaadVoor mij zijn de inlages vrij breed, waardoor ze mijn benen helemaal aan de bovenkant verder uit elkaar zetten. Bij de Lexington kreeg ik daardoor een slaapbeen. De ghost is van zichzelf, na het inrijden, vrij slap. Met zachte inlages zit ik daarin heel smal. Met heavy duty inlages door de breedte van de inlage wat breder. Maar ik durf onder de ghost op mijn pony niet zonder. Ben er erg blij mee. En nu de ghost wat meer ingereden is, zit het toch weer een pietsie smaller
Wel wil ik ooit denk ik deze bruine Roma picccolo ruilen voor een Firenze piccolo. Maar voorals nog tuffen we hier lekker opIk heb gisteren met een schaapzitting er overheen gereden. Had ik er eergisteren op gedaan, zodat het zadel wat minder glad is voor mijn dochter. Maar het bevalt mij ook wel
[ Afbeelding ]
Ja persoonlijk is het sowieso enorm! Wat betreft ghost heb ik ze enkel onder een nieuwe gehad. Ik kan me voorstellen dat het onder een ingereden ghost de zit wel breder maakt inderdaad, omdat ghost al smal is. Barefoot toch wat breder.