Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), en zit zaaalig op mijn london of arizona op mijn koudbloedjes.

(en ik vind kalo dan smalletjes, terwijl die toch ook een lekker rugje op heeft
) 

Duhelo schreef:En als ik me niet vergis, vond Fojoe Mina érrug breed(en ik vind kalo dan smalletjes, terwijl die toch ook een lekker rugje op heeft
)
Zeg altijd dat er bij mij later ook nog eentje komt
Al heb ik er nog nooit een onder m'n kont gehad. Volgens mij moet het geweldig zijn.
), dus die is nog niet zo fijn.
), trekpaarden zijn de dodge's onder de auto's he
Lijkt me gewoon machtig om op zo'n paard te rijden. Ik bedoel, hoeveel kilo paard heb je dan wel niet onder je galopperen? 800? 1000?
Laat staan verfijning... Pony is inmiddels 7, maar doordat ik zo weinig er op zit nog vrij groen. Ik durf ook vaker niet dan wel, dus zijn we vooral daarmee aan het werk. Gelukkig scheelt die wrongseatsaver echt een hoop, ik zit er misschien niet mooier van, maar het voelt wel enorm stevig. We komen er vast wel een keer 
Er hoeft maar een fietser aan te komen en ik zit er op van: houd 'm vast! Houd 'm vast! Of: Laten we NU omdraaien zodat hij de fietser van voren ziet aankomen... Terwijl mijn pony al lang niet meer schrikt van fietsers -_- 
Zinzi_jewel schreef:Dank blijheid . Het is dus mogelijk om zittingen op een andere basis te zetten ?
Daf schreef:aha, dat klinkt niet onbekendVanavond buitenritje gemaakt met de BF London en is goed bevallen. Wel weer mijn blauwe plekken bijgewerkt en op zich komt het niet door de pommel zelf, maar door de rand van de seatsaver, hebben meer mensen daar last van?
.. )
bijna iedereen hier op zoek naar smaller .. ), daar pony smaller geworden is en meer in stoelzit kan