Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rijd wel een paard van iemand anders.

Iriscope schreef:Eindelijk eens een dekje erop gelegd, had geen ES/PS bij de hand, maar full kan prima toch?
[ [url=m/e7OM0F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben ook in de verleiding bij PS maar eerst moeten ze bij ons nieuwe huis nog een bak voor me maken. Maar goed, die nieuwe kleuren komen toch wel in de sale.
Iriscope schreef:Eindelijk eens een dekje erop gelegd, had geen ES/PS bij de hand, maar full kan prima toch?
[ [url=m/e7OM0F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben ook in de verleiding bij PS maar eerst moeten ze bij ons nieuwe huis nog een bak voor me maken. Maar goed, die nieuwe kleuren komen toch wel in de sale.
Ik ga er wel vanuit dat ie nog breder wordt, hij is pas 4.
SharonIndezz schreef:Sorriso schreef:Heeft er iemand interesse om samen te bestellen omgeving Den Bosch?
oliebol! Had ik maar eerder geweten, ik kom uit Den Bosch… vanmorgen besteld
anoukwendy schreef:_Lorette_ schreef:De Minna valt normaal.
ik vond die minna echt extreem kort vallen. die karen broeken hebben een hoge rand maar ik had een blote buik
Zit normaal tussen S/M in en heb wel maat M onder het mum "Liever te groot dan te klein"
dat houd je toch niet meer voor mogelijk! Kon ik echt niet laten schieten haha. Dus binnenkort vervoegt de teal blue en dusty wine mijn collectie voor mijn euh. niet zadelmakke paard