Robijntjah schreef:Is zeker niet de ruffle? De light blue
Nope, helaas
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
urosa schreef:Birel1, mooie combinatie zijn jullie, light blue staat erg goed!
Marieke1495, leuke foto's! Ik heb de lemon zelf ook al in huis maar blijf foto's te paard leuk vinden haha. Twijfelde eerst nog over de kleur naar vind em elke keer weer chique als ik em hier langs zie komen.
Sensibel ook bij jouw paard vind ik de lemon wel mooi staan!
Gebruiken jullie de Dasty ontvetter voor de dekjes of een andere? Voor de zwarte vegen öp een wit dekje.
Esther_r20 schreef:Mijn pakketje met oa 2 dekjes van ES is vandaag bezorgd! Beetje jammer alleen dat de postbode zelf een krabbeltje heeft gezet en het pakket achter de container heeft geplaats. Nu is het pakketje weg.....
Buren weten van niets. Zo enorm balen. Klacht is al ingediend,benieuwd hoe en of dit goedkomt.
Iemand ervaring mee?
Esther_r20 schreef:Mijn pakketje met oa 2 dekjes van ES is vandaag bezorgd! Beetje jammer alleen dat de postbode zelf een krabbeltje heeft gezet en het pakket achter de container heeft geplaats. Nu is het pakketje weg.....
Buren weten van niets. Zo enorm balen. Klacht is al ingediend,benieuwd hoe en of dit goedkomt.
Iemand ervaring mee?
Lapach schreef:Esther_r20 schreef:Mijn pakketje met oa 2 dekjes van ES is vandaag bezorgd! Beetje jammer alleen dat de postbode zelf een krabbeltje heeft gezet en het pakket achter de container heeft geplaats. Nu is het pakketje weg.....
Iemand ervaring mee?
Gaat lekker bij post nl, mijn pakket met de golden olive zijn ze ook zomaar kwijt. Antwoord: helaas het is niet verzekerd dus dikke pech. Hopelijk voor jou meer hoop.