Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Renee_S schreef:Als iemand iets weet voor op de olive hou ik me ook zeer aanbevolen! Heb het dekje en de peesjes al, dus alleen nog een shirt voor mezelf
Kleurt die van HorseGloss een beetje?
Verder heb ik van de week mijn nieuwe lemieux rijbroek ontvangen. Wat een fijne broek zeg! Echt 100% goedgekeurd. Fijne stof en fijn hoog model ook heerlijk ook dat er geen naden bij de knie zitten, daar krijg ik vaak last van! Ik ben iig fan!
[ [url=m/hCOKxF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Varekaj schreef:Als die nieuwe snugboots in het bruin komen, dan bestel ik zeker mee!
Iemand een idee welk shirt er goed past bij de olive? Ik heb een olijfkleurige trui van horsegloss, dat leunt prima aan maar is voor nu wel wat te warm om mee te rijden
En geen idee of de trainingsshirts even goed matchen.
Zou het willen gebruiken om die kleur als set te verzamelen voor crossen.
Renee_S schreef:Als iemand iets weet voor op de olive hou ik me ook zeer aanbevolen! Heb het dekje en de peesjes al, dus alleen nog een shirt voor mezelf
Verder heb ik van de week mijn nieuwe lemieux rijbroek ontvangen. Wat een fijne broek zeg! Echt 100% goedgekeurd. Fijne stof en fijn hoog model ook heerlijk ook dat er geen naden bij de knie zitten, daar krijg ik vaak last van! Ik ben iig fan!
Renee_S schreef:Cheminee, ik heb hem meebesteld uit engeland! Volgens mij bij HorseHealth dus.
Keeyzie, naar mijn mening vallen ze normaal. Ik heb een 38 (maat 10 in engeland), dat heb ik van Anky rijbroeken ook.
MyChoise, helaas hadden ze de broek in de sale niet meer in mijn maat... baalde ik echt van. Maar wilde per se een blauwe, dus toen is het deze geworden. Absoluut geen spijt van!