maessie schreef:Ok deze vind ik zo te paard toch wat minder, denk dat dit toch meer een kleur voor een bruine of zwarte is..![]()
[ [url=m/BKyMTu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eens.. of op een schimmel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KirstenChes schreef:Mede dankzij dit topic ook aangestoken door ES en PS.
Zal hier af en toe wat foto's plaatsen. Vandaag voor het eerst met 1 van de ES gereden, en ben er echt blij mee. De Steel Blue.
Vind het zelf ook altijd leuk foto's van anderen op het paard zelf te zien hoe het staat.
[ [url=m/ivMRlm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6RaLtO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijouxx schreef:Mezelf en mn paard zojuist toch maar getrakteerd op de Dusty Wine![]()
Was nu nog maar €29,70
En nog een paar shirtjes erbij.
Via mp nog een mooie Mahogany gescoord![]()
Ben weer heel benieuwd hoe dit staat.
Vooral die roze tinten staan toch wel erg mooi op een schimmel ben ik achter
Texas02 schreef:Mijouxx schreef:Mezelf en mn paard zojuist toch maar getrakteerd op de Dusty Wine![]()
Was nu nog maar €29,70
Gaaf! Die verzendkosten van 18 euro houden me nog steeds tegen..![]()
@Gerardyolo: Wow, dat is echt goedkoop! Ontharen en wassen kun je nog wel even doen voor die prijs!
Mijouxx schreef:Mezelf en mn paard zojuist toch maar getrakteerd op de Dusty Wine![]()
Was nu nog maar €29,70
KirstenChes schreef:Mijouxx schreef:Mezelf en mn paard zojuist toch maar getrakteerd op de Dusty Wine![]()
Was nu nog maar €29,70
klinkt goed. enig idee hoelang het verzenden duurt? heb nog geen mail dat het verzonden is en heb vrijdag besteld
SharonIndezz schreef:The horselet geeft de spullen nu bijna voor niks weg haha.
Baal alleen dat de turquoise uit verkocht is… die wil ik nog heeeel graag … mocht iemand die hebben voor een horselet prijs, let me know
KB12 schreef:SharonIndezz schreef:The horselet geeft de spullen nu bijna voor niks weg haha.
Baal alleen dat de turquoise uit verkocht is… die wil ik nog heeeel graag … mocht iemand die hebben voor een horselet prijs, let me know
Klopt, maar in de reacties voor mij zijn 4 dekjes voor 101 euro inclusief verzenden. En ik heb nu al de 2 goedkoopste voor 77 euro dus dan moet er denk ik wel een code zijn.
KB12 schreef:SharonIndezz schreef:The horselet geeft de spullen nu bijna voor niks weg haha.
Klopt, maar in de reacties voor mij zijn 4 dekjes voor 101 euro inclusief verzenden. En ik heb nu al de 2 goedkoopste voor 77 euro dus dan moet er denk ik wel een code zijn.
Citaat:Klopt, maar in de reacties voor mij zijn 4 dekjes voor 101 euro inclusief verzenden. En ik heb nu al de 2 goedkoopste voor 77 euro dus dan moet er denk ik wel een code zijn.
Citaat:Vanaf 3 producten komt er automatisch nog meer korting op. Ik dacht die 25% korting. Vandaar die mooie prijzen