Nee ik vond het dat niet waard. Ik doe er gewoon een zwarte baselayer bij aan en heb het vanilla korte mouwen shirtje. Als ik een hele dag in zo'n kleur rondloop is hij harstikke ranzig voordat ik überhaupt ga rijden
Ja ik twijfel er ook over. Tis zo'n zomers shirtje dat ik eigenlijk gewoon korte mouwen wil, maar die shirtjes die nog moeten komen hebben uberhaupt geen mouwen..
Ik heb dat zwarte met gele Nike shirt erbij, maar idd ook lange mouwen. Ik heb het al eens bij ps aangekaart, ze zouden het wel meenemen, benieuwd of het volgend jaar zomer collectie wel anders is.
is de PS lemon, echt licht geel (richting vanille) of is deze echt kanarie pietjes geel net als de ES heb hem wel besteld maar ik ben gewoon nu al heel nieuwsgierig
Voor de liefhebbers, ik heb de lemon en light blue te koop (full dressuur). Ik was helemaal excited dat ik ze vandaag kon ophalen bij het ophaalpunt, maar ben er gwn niet kapot van ofzo Vooral over de lemon twijfel ik, terwijl ik dacht dat ik die juist zo graag wilde... de light blue is op zich wel mooi, maar vind hem niet mooi genoeg om te houden. Vooral omdat ik niet eens een paard heb om te rijden eigenlijk zien de dekjes er precies zo uit als op de foto's, dus het ligt toch echt aan mij.
Ps Lemon & Ps Vanilla zijn precies dezelfde kleur geel. Alleen de rand & binnenkant is anders
edit.. kan geen foto uploaden.. maargoed ik had ze beide haha
Feike2502
Geplaatst: 02-06-21 18:11
Kimley schreef:
Ps Lemon & Ps Vanilla zijn precies dezelfde kleur geel. Alleen de rand & binnenkant is anders
edit.. kan geen foto uploaden.. maargoed ik had ze beide haha
Thx ben blij dit te lezen
BugsFunny
Geplaatst: 02-06-21 18:19
Feike2502 schreef:
is de PS lemon, echt licht geel (richting vanille) of is deze echt kanarie pietjes geel net als de ES heb hem wel besteld maar ik ben gewoon nu al heel nieuwsgierig
Ik heb ze beide. Zal vanavond een foto maken.
Feike2502
Geplaatst: 02-06-21 18:32
BugsFunny schreef:
Feike2502 schreef: