Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_Milou schreef:Ik heb ineens meerdere orderbevestigingen![]()
Ik wacht even wat ik binnen krijg. Heb twee bevestigingen van donkerblauwe broek, niet zo erg om die dubbel te hebben voor dat geld. Mocht iemand interesse hebben in een Georgie jasje in Wine dan stuur maar een PB, laat ik het je weten als ik er te veel binnen krijg
Charaz schreef:Dat snap ik ja, en heb ik ook gedaan maar ik hoopte, en ik denk dat ik niet de enige ben, dat er op de .com nog wat artikelen zouden komen die op de .se niet staan, bijvoorbeeld de artikelen die vanochtend werden toegevoegd en vrijwel gelijk weg waren.Je kan toch gewoon via de .se bestellen ?
ginatje schreef:Charaz schreef:Dat snap ik ja, en heb ik ook gedaan maar ik hoopte, en ik denk dat ik niet de enige ben, dat er op de .com nog wat artikelen zouden komen die op de .se niet staan, bijvoorbeeld de artikelen die vanochtend werden toegevoegd en vrijwel gelijk weg waren.Je kan toch gewoon via de .se bestellen ?
Maar goed, dat is misschien valse hoop.
darkadia schreef:Komt zojuist een sorry mail binnen van the horselet met excuses en eind juli nog kortingscodes die we dan kunnen gebruiken. Ik ben benieuwd...