Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Murphylover schreef:Ik had vandaag gereden met de ps of sweden wave grape.
Moet eerlijk zeggen ik vind het erg fijn dat ze wat groter vallen dan vallen ze te minste wat meer over zijn buik en steken ze niet zo af.
[ [url=m/KgGMkw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w6Tctv.jpg]Afbeelding[/url] ]
DiscoDipp schreef:Murphylover schreef:Ik had vandaag gereden met de ps of sweden wave grape.
Moet eerlijk zeggen ik vind het erg fijn dat ze wat groter vallen dan vallen ze te minste wat meer over zijn buik en steken ze niet zo af.
Wat heb jij een mooi paard zeg!![]()
Dasty is trouwens het eigen merk van WibraDus bij de Wibra kun je t kopen
DiscoDipp schreef:Murphylover schreef:Ik had vandaag gereden met de ps of sweden wave grape.
Wat heb jij een mooi paard zeg!![]()
Dasty is trouwens het eigen merk van WibraDus bij de Wibra kun je t sowieso kopen
Murphylover schreef:Ik had vandaag gereden met de ps of sweden wave grape.
Lindor92 schreef:Ik vind hem wel gaaf! Heb alleen geen eigen paard meer. Heb nog ps dekjes met kaartjes eraan liggen. Hopelijk komt er wel weer een keer een paard.
Gebruik de dekjes niet op bijrijdpaard
nicole_floor schreef:Murphylover schreef:Ik had vandaag gereden met de ps of sweden wave grape.
Volgens mij zijn wij lid van dezelfde rijvereniging.
maessie schreef:Kwam deze voorbij, wordt geveild voor Oekraïne.
[ [url=m/7XESsm.jpg]Afbeelding[/url] ]
nicole_floor schreef:Murphylover schreef:Dat zou best kunnen! , maar ik ben accomodatielid (maak alleen gebruik van de binnenbak) en rij voor een andere rijvereniging op wedstrijd. Waar ben jij dan lid van ?
Ik ben rijdend lid van RV Bathmen. Ik dacht die rijbaan komt me wel heel bekend voor.
Murphylover schreef:nicole_floor schreef:Ik ben rijdend lid van RV Bathmen. Ik dacht die rijbaan komt me wel heel bekend voor.
Haha dat is grappig dat we elkaar hier dan tegen komen