PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Totje5mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:58

Venthe schreef:
Oeff anouk verleidelijk... maar eerst een dressuurzadel voor mijn 4 jarige fixen en dan pas nieuwe dekjes :7 de walnut ligt ook nog nieuw in mijn kast

Dit blijft toch wel mijn favoriet
[ [url=m/7hyWH7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZTsSCs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sorry dat ik zo kom binnenvallen. Maar wat voor laarzen heb jij? :wow:

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:00

Zeker heb je dat. Maar als hier de sites uit de lucht gaan dat geef ik toch ook echt de schuld aan het bedrijf dat voor ons moet regelen dat ze in de lucht blijven. Dat hebben we niet voor niets uitbesteed. Als daar het probleem zit hebben ze daar ook gewoonweg schuld.
Nu zal dat hier niet zomaar gebeuren, wij hebben geen webshops. En is het uiteraard ook een groot ding van joh, waar ligt het probleem precies en wat kunnen we er nu aan doen en voor de toekomst hoe hadden we dit kunnen voorkomen. Dat vind ik dan weer een ding voor alle partijen om over na te denken en mee te denken met elkaar. Misschien heeft PS wel een verkeerde verwachting van stroom ingecalculeerd en is het daarop mis gegaan. Maar misschien heeft PS wel juiste dingen aangegeven om uit te voeren en zijn er andere dingen gedaan en is het daarop mis gelopen. Dan snap ik helemaal dat PS naar dat bedrijf wijst.
PS wordt dan 'zwart' gemaakt op de fout van een ander bedrijf, hoewel het natuurlijk evengoed PS blijft betreffen, ook al wijs je met de vinger naar iemand anders.

Iriscope

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:05

Ik ben het met je eens dat het uiteindelijk niet hun fout is, maar wel hun verantwoording. En vind dan ook dat zij die verantwoording moeten nemen en niet met hun vinger gaan wijzen.
Als ik jouw auto leen en iemand rijdt erop in, is het niet mijn schuld, wel mijn verantwoording.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:10

Hm, mooie vergelijking! Ik zie verantwoording en schuld wat te veel samen denk ik haha.
Maar ik snap wat je bedoeld :)

Als ze dan een bericht eruit gedaan hadden met excuses en het ligt daar en daar aan maar we werken er hard aan om het op te lossen nogmaals excuses of zoiets dergelijks (zonder namen te noemen) dan komt het ook heel anders over natuurlijk terwijl je wel aangeeft waar het probleem zit.

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:49

Hmmm, nog altijd geen bevestiging. Vrees dan toch wel dat het niet goed gaat komen als ik jullie reacties zo lees. Wat ik dan het raarste vind is dat ze wel doorgaan met de verkoop en niet eerst uitzoeken wat er al besteld en betaald is en daarna de boel weer open gooien.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:50

Mijn bestelling lijkt wel definitief bevestigd te zijn via .se.

Ik duim voor jullie dat jullie je bestelling ook krijgen!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:56

Ze zeggen tegen mij kort samengevat dat het waarschijnlijk is dat de producten welke ik gister heb gekocht vandaag verkocht zijn aan iemand anders :P Want mijn order is blijven hangen en die van hun niet.

Ik kan dit bedrijf niet meer serieus nemen, ik koop voortaan wel bij de resellers.
Laatst bijgewerkt door Nessie op 07-07-20 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:56

Ik ga via .se niets meer bestellen. Er staan niets meer tussen wat ik wilde hebben. Dus ik hoop toch echt dat ik nog een bevestiging krijg.

En als ik niets meer krijg, hoop ik wel dat ze dat goed communiceren met Klarna. Ik zie de bui Sl hangen, straks kan ik betalen voor 2 broeken die ik nooit krijg :(

Nessie had jij ook wel betaald? Of was het daarvoor al mis gegaan?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:57

Ik heb betaald inderdaad!

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:59

Nessie schreef:
Ik heb betaald inderdaad!

Crap...dan zal ik ook wel niets krijgen

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:03

Je krijgt dan vast je geld wel terug hoor :)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:05

Nessie schreef:
Ze zeggen tegen mij kort samengevat dat het waarschijnlijk is dat de producten welke ik gister heb gekocht vandaag verkocht zijn aan iemand anders :P Want mijn order is blijven hangen en die van hun niet.

Ik kan dit bedrijf niet meer serieus nemen, ik koop voortaan wel bij de resellers.

Dat moet toch niet kunnen. Ze hadden de site overal offline moeten halen en hun orders moeten verwerken voor ze verder gingen verkopen.

Minste wat ze kunnen doen is je dan een korting geven op hun normale site voor een soortgelijk artikel ofzo.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:15

Ik heb voorlopig koop stop en plaats het hier om mezelf te motiveren :')
De Raspberry van Kelsey komt er hopenlijk nog, maar ik heb net goed nieuws gehad en mag even geen geld uitgeven.

Mijn merrie komt waarschijnlijk na 8 maanden wachten eindelijk naar huis uit Zuid Afrika!
Kost me klauwen vol geld, dus dat gaat even voor :+

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:15

Ja maar die kortingscodes van thehorselet werken ook voor geen meter. Ik kreeg zogenaamd een code omdat ik jarig was. Maar toen ik hem invoerde kreeg ik de melding dat mijn code al eens gebruikt was. Ook een dooie mus dus

missK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:28

Ik heb zojuist de live chat van PS of Sweden zelf gebruikt.
Daar werd ik direct geholpen en keurig te woord gestaan.

Zij gaf idd aan dat het bedrijf dat de servers doet niet de telefoon opneemt...?
Oke raar verhaal maar goed.

Ik heb dus idd ook een order die wel in de Klarna app staat maar waar ik nog geen mail van heb gehad. Zij kon deze nu nog niet terugvinden in het systeem, maar wellicht dat het nog gaat gebeuren als de problemen zijn opgelost. Ze adviseerde mij te wachten tot vrijdag...

Ik vind echt dat als al deze orders niet geleverd kunnen worden (omdat het nu via .se is verkocht) ze wel met een flinke korting op artikel naar keuze bij Ps zelf mogen komen ofzo ter compensatie

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:29

En Ik had vorige keer al van maar 1 een order bevestiging en kreeg toch 2 pakketjes. Stond ook 2x in Klarna. Dus miss hebben jullie toch mazzel. Duim voor jullie.

Irritant zeg...ben benieuwd met wat voor oplossing ze komen.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:35

Ik denk dat ze heus wel druk bezig zijn dit op te lossen en orders uit te zoeken..dan nog te bedenken aan 100en pb's van klanten beandwoorden en dan ook nog een bedrijf wat de telefoon niet opneemt. %)
Blij dat ik er niet werk vandaag in ieder geval :')

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:52

Jeetje wat een gedoe lees ik zeg, jammer dat het zo lastig is bij PS.

Beter komen ze inderdaad met een compensatie als dingen niet lukken.

missK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:57

Ik kan me zo voorstellen dat er een aantal overspannen zijn na deze week....

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:46

Wat een gedoe met the horselet zeg :x
Hoop dat iedereen krijgt wat het besteld /betaald heeft

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:54

Hoelang duurt dat gemiddeld?

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:57

Nou ja, het waren voor mij dingen die ik echt niet perse nodig heb. Ik heb 2 rijbroeken besteld, gewoon omdat het koopjes waren. Dus er is echt geen man over boord als het niet komt, zou alleen jammer zijn.

Ik zou op dit moment ook niet graag in het callcentre van the horselet willen werken... %)

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:57

Ik heb ineens meerdere orderbevestigingen :')

Ik wacht even wat ik binnen krijg. Heb twee bevestigingen van donkerblauwe broek, niet zo erg om die dubbel te hebben voor dat geld. Mocht iemand interesse hebben in een Georgie jasje in Wine dan stuur maar een PB, laat ik het je weten als ik er te veel binnen krijg _O-

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:59

Kimley schreef:

Bedoel je de bezorging? Ik heb 2 keer eerder bij the horselet besteld, en beide keren binnen 3 dagen kunnen ophalen bij het servicepunt

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 15:12

ginatje schreef:
Kimley schreef:

Bedoel je de bezorging? Ik heb 2 keer eerder bij the horselet besteld, en beide keren binnen 3 dagen kunnen ophalen bij het servicepunt

Ja top dankjewel! :)