Meestal als het donker gekleurde stukken hebt krijg je sneller kleurverandering bij constante wrijving...dit is toch met veel zadels zo, niet?
De prijs is leuk en ze zitten zo héérlijk, meer moet ik niet hebben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wereld schreef:Safiera schreef:DRIE centimeter? Wat zijn drie centimeter nou helemaal... Ik denk dat ook de stella nog gewoon kan.
Tja 3 cm is natuurlijk maar een klein stukje, maar op zo een korte rug kan het net te veel zijn.. Maar we gaan het zien, we gaan het gewoon proberen en hopelijk lukt het prima..
MissCharlie schreef:Wat is de Barrydale een aanrader zeg! Hij zit als een huis. alleen met galopperen moet ik mijn zit nog vinden.
Ik zei gisteren per ongeluk BarryFoot toen ik barefoot barrydale wilde zeggen, dus ik heb mijn barrydale omgedoopt tot BarryFoot
[ Afbeelding ]
Sheran schreef:Hij heeft ze inderdaad niet meer, ze waren waarschijnlijk binnen 2 weken weer leverbaar. Nou ja, dan moet ze het nog maar 2 weekjes uithouden zo. Misschien kan ik de voorkant op de een of andere manier wat ophogen met een stel sokken in het dekje
.
pmarena schreef:Sheran schreef:Hij heeft ze inderdaad niet meer, ze waren waarschijnlijk binnen 2 weken weer leverbaar. Nou ja, dan moet ze het nog maar 2 weekjes uithouden zo. Misschien kan ik de voorkant op de een of andere manier wat ophogen met een stel sokken in het dekje
.
En in het kader van "vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan" heb ik Equixantos gisteren een maat S pommel voor je toe kunnen sturen![]()
Marcel had een aantal verschillende pommels besteld, dus ik sta die L en XXL pommels uit de voorraad te halen, en zie er daar 1 tussen zitten die dus echt niet de juiste sticker erop had zitten, dit was 100% zeker weten een S pommel, dat zie je heel duidelijk
Dus die heb ik er maar bij gedaan en die gaat naar jou begreep ik van Marcel
Duhelo schreef:iemand ervaring met dit:
http://www.nickyskeet.nl/epages/0012580 ... /BFSWSEAT2
het scheelt van prijs de helft met een schaapseatsaver (en zoals eerder gezegd hou ik liever mijn zadel compleet), er zijn geen schaapjes voor gestorven
, en mijn zadel mag kwa zit wel wat kleiner zijn (maat twee, en ik heb maat 38), dus dat is geen probleem.
maar ik heb wat schrik dat de randen van de seatsaver zouden gaan duwen?