Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Ik zie op Vinted ook PS dekjes die voor veel meer geld te koop staan dan ze ooit nieuw hebben gekost en dat zijn alles behalve geen unicorns. Gewoon uit de sale van PS. Ik denk dan dat het niet verkoopt, maar dat moet de verkoper zelf weten.
Een oudere monogram die echt nog supermooi is, slechts 1x mee gereden, wil ik niet verkopen voor 25 euro. Dan houd ik 'm liever zelf. Voor 40 kreeg ik 'm niet verkocht, terwijl dezelfde kleur er ook voor meer/mindere staat op stond.
DinkeyGirl schreef:_Lorette_ schreef:Ik zie op Vinted ook PS dekjes die voor veel meer geld te koop staan dan ze ooit nieuw hebben gekost en dat zijn alles behalve geen unicorns. Gewoon uit de sale van PS. Ik denk dan dat het niet verkoopt, maar dat moet de verkoper zelf weten.
Een oudere monogram die echt nog supermooi is, slechts 1x mee gereden, wil ik niet verkopen voor 25 euro. Dan houd ik 'm liever zelf. Voor 40 kreeg ik 'm niet verkocht, terwijl dezelfde kleur er ook voor meer/mindere staat op stond.
Ik heb toch een flink aantal oude monograms in nieuwstaat kunnen aanschaffen voor 40-50 euro. En vind die van betere kwaliteit dan de nieuwere dekjes en dus hun prijs zeker waard! Ik vind die oudere kleuren vaak ook veel mooier, zoals wine, merlot, jade, sage, blush, light blue, grape, royal blue, sea, ice coffee, moss, neptuna, petrol. Zijn allemaal wat bijzonderdere kleuren vind ik. Geen standaard kleuren. Heb er nog wel een paar op mn wensenlijstje!
HopeDreamer schreef:Ik heb ook nog steeds een nieuwe (oude) Monogram liggen in de kleur Sand die evt weg mag. Ooit de verkeerde maat gekocht, maar vind deze zo mooi...
SharonIndezz schreef:Niet mijn ding zertab, maar moet zeggen dat ie mooi staat op je paardje
Ik ben mijn merrie weer aan het oppakken na haar zwangerschapsverlof, had vandaag de monogram lush op
[ Afbeelding ]