PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 07:39

Ik zie op Vinted ook PS dekjes die voor veel meer geld te koop staan dan ze ooit nieuw hebben gekost en dat zijn alles behalve geen unicorns. Gewoon uit de sale van PS. Ik denk dan dat het niet verkoopt, maar dat moet de verkoper zelf weten.

Een oudere monogram die echt nog supermooi is, slechts 1x mee gereden, wil ik niet verkopen voor 25 euro. Dan houd ik 'm liever zelf. Voor 40 kreeg ik 'm niet verkocht, terwijl dezelfde kleur er ook voor meer/mindere staat op stond.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 07:51

_Lorette_ schreef:
Ik zie op Vinted ook PS dekjes die voor veel meer geld te koop staan dan ze ooit nieuw hebben gekost en dat zijn alles behalve geen unicorns. Gewoon uit de sale van PS. Ik denk dan dat het niet verkoopt, maar dat moet de verkoper zelf weten.

Een oudere monogram die echt nog supermooi is, slechts 1x mee gereden, wil ik niet verkopen voor 25 euro. Dan houd ik 'm liever zelf. Voor 40 kreeg ik 'm niet verkocht, terwijl dezelfde kleur er ook voor meer/mindere staat op stond.

Ik heb toch een flink aantal oude monograms in nieuwstaat kunnen aanschaffen voor 40-50 euro. En vind die van betere kwaliteit dan de nieuwere dekjes en dus hun prijs zeker waard! Ik vind die oudere kleuren vaak ook veel mooier, zoals wine, merlot, jade, sage, blush, light blue, grape, royal blue, sea, ice coffee, moss, neptuna, petrol. Zijn allemaal wat bijzonderdere kleuren vind ik. Geen standaard kleuren. Heb er nog wel een paar op mn wensenlijstje!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 09:36

Ik zie nu dat ik 'alles behalve geen' schreef. Haha. Goedemorgen. Maar jullie snappen het. :P

Ik ben ook juist fan van de oudere monogram! Daarom kan ik er moeilijk afstand van doen en gebruik ik ze liever zelf dan dat ze voor een kleine prijs weggaan.

De corduroys vind ik ook geweldig, maar alleen de latte/blush/huntergreen. Die laatst ineens in de sales stonden waren net anders uitgevoerd. Ik vind het nog steeds vreemd dat die dekjes nooit gelanceerd zijn. Ze gingen direct de sale in.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 09:46

Ik denk dat ze wel gelanceerd zijn maar dat de focus op andere dekjes lag. Sowieso doet PS al een tijd niet meer écht lanceren volgens mij, en wat ze dan wel doen is een beetje een onoverzichtelijk zooitje imo :')

Ik ben wel heel blij met de nieuwe corduroy! Maar ik heb ook wel een zwak voor die old school uitstraling denk ik :+

Spoiler:
Zou ook zielsgelukkig worden van corduroy broeken :D

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 11:18

DinkeyGirl schreef:
_Lorette_ schreef:

Ik heb toch een flink aantal oude monograms in nieuwstaat kunnen aanschaffen voor 40-50 euro. En vind die van betere kwaliteit dan de nieuwere dekjes en dus hun prijs zeker waard! Ik vind die oudere kleuren vaak ook veel mooier, zoals wine, merlot, jade, sage, blush, light blue, grape, royal blue, sea, ice coffee, moss, neptuna, petrol. Zijn allemaal wat bijzonderdere kleuren vind ik. Geen standaard kleuren. Heb er nog wel een paar op mn wensenlijstje!

Ik heb ook nog steeds een nieuwe (oude) Monogram liggen in de kleur Sand die evt weg mag. Ooit de verkeerde maat gekocht, maar vind deze zo mooi...

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 11:36

HopeDreamer schreef:
Ik heb ook nog steeds een nieuwe (oude) Monogram liggen in de kleur Sand die evt weg mag. Ooit de verkeerde maat gekocht, maar vind deze zo mooi...

Die kleur heb ik al, maar wellicht iemand anders? Is echt een mooie kleur!

Ik zoek nog de atlantic (maar die zal ik wel nooit vinden) en emerald. Soms komt de Emerald wel eens voorbij maar dan zijn ze zo uitgeleefd en dan hoeft t voor mij ook niet.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 19:28

Misschien ben ik dan gewoon die gierige hollander whahaha.

De enige welke ik nog wel tweedehands zou willen scoren is de ps of sweden scarlet.
Maar de gene die ik dan zie, hebben van die fantasie prijzen....

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 21:25

Ik koop zelf het liefste nieuw, dus eigenlijk mag ik er ook niks van zeggen dat het er zo lang op staat _O-

Vandaag dan wel de Bordeaux, we hebben er lekker mee geracet op buitenrit :D

Afbeelding

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 09:46

Gisteren met de mint gereden. Vind het echt een prachtige kleur.
Afbeelding

Ben in twijfel om de nieuwe champagne te kopen. Vind hem echt prachtig! <3
Heb alleen recent natuurlijk de mint gekocht en tweedehands nog de ps pearl ruffle steel blue.. dus eigenlijk mag ik niet van mezelf.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 10:25

Ik vind de "nieuwe" kleurtjes van ES saai.

Maar hier is de ps dazzling metallic silver nog onderweg. Zo fout maar voor de helft van de prijs kan ik het niet laten :o

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 10:52

Nog even op de corduroy dekjes: ik heb de hunter green nu al meer dan een jaar in gebruik en hij blijft mooi! Alleen geen zware trainingen mee gedaan. Al heeft dat meer te maken met blessure van paardlief :') Hoop hem dadelijk voor mijn jonkie nog mooi te hebben!!

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 23:11

Mijn blush corduroy is ook nog in geweldige staat. Misschien zelfs wel beter dan mijn gewone ps dekjes. Ik gebruik ze heel intensief, allemaal.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 13:56

Voor de liefhebber; ik wil mijn ruffle coffee verkopen, want heb er teveel en gebruik 'm nooit. Zo goed als nieuw! Interesse? Stuur even een berichtje!
Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 14:08

Zo fout maar I love it <3

Afbeelding

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 14:19

hier gaan alle spring modellen eruit.

o.a. deep tuscany, deep olivine, silver cloud, saphire, bronze gold, monaco etc

mocht je interesse hebben of opzoek zijn naar een bepaalde kleur, PB me gerust

Keebish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 14:55

Ik heb een beige corduroy in de aanbieding. 1x mee gereden

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 22:51

Mijn Amazonite mag weg want ik heb een Eskadron gekocht die ik mooier vind. Hij is nog als nieuw, de Amazonite. Heeft er iets van 2 of 3 keer op gelegen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:21

Ik vind hem echt gaaf! <3
Zeker in de zon

Afbeelding

Afbeelding

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:10

Niet mijn ding zertab, maar moet zeggen dat ie mooi staat op je paardje <3

Ik ben mijn merrie weer aan het oppakken na haar zwangerschapsverlof, had vandaag de monogram lush op

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:46

SharonIndezz schreef:
Niet mijn ding zertab, maar moet zeggen dat ie mooi staat op je paardje <3

Ik ben mijn merrie weer aan het oppakken na haar zwangerschapsverlof, had vandaag de monogram lush op

[ Afbeelding ]

Super mooi die lush <3 Ik houd zo van die oude monograms!

Hier van de week gereden met de Ice coffee:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op Gisteren, 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:57

Die is ook chique hè <3

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:03

Leuk met dat shirt erbij!

Magsie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:48

Mijn coffee mamba (full dressuur) mag weg.1x opgehad met een fotoshoot. Helaas matcht het echt helemaal niet met mijn nieuwe bruine zadel. Ruilen tegen een ander full dressuur dekje is ook een optie.

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:30

Wie een goedkopere match voor de Anemone zoekt, ik heb een t-shirt in de kleur Holunder gekocht bij Kramer en het is een bijna perfecte match! Hij kleurt er in het echt nog beter bij dan op de foto.

Afbeelding
Afbeelding