PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimley

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 13:29

Ik heb geen favoriet.. daarom heb ik er ook zoveel :') _O-

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 15:09

Favoriet is te moeilijk kiezen hier :')

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 17:12

Ik heb olie vlekken in mijn ps rijbroek (iets met in je rijbroek staan koken met olijfolie), iemand een tip? Zou schoonmaakazijn helpen zonder de broek aan te tasten?

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 17:55

Mijn favoriet van ES is de Golden Olive.

Van PS de Light blue en Petrol Ruffle♡

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 18:15

Mijn favoriet blijft toch wel de monogram Wine
Afbeelding

De silver ruffle op een goede 2e plaats

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 19:08

Oehh moeilijke keuze, ik denk dat de black Mamba ook mijn favoriet is, of de black bow (heet ie zo?) maar ook de hunter green corduroy. En de roze ruffle… ik kan eigelijk gewoon niet kiezen.
Volgens m’n vriend heb ik nu 36 dekjes…. Ik weet het niet :')
Soms denk ik ik verkoop er een paar, maar kan het niet :')
Ik twijfel nu heel erg over de faded rosé Berry, maar zie niet wel shirt er mooi bij zal zijn. En de nieuwste wine…

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 19:15

Afbeelding
Op m'n schimmel ga ik voor de dark sky.. <3

En voor de bruine alle blauwtinten en de scarlet.
Afbeelding

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 20:09

Voor mij zijn de monaco blue en de purple gold toch echt favoriet.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:28

Mijn favoriet is de deep olivine

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 22:06

Hoi!!!

Ik heb jullie een hele poos gevolgd, en vanaf deel 3 eigenlijk niet meer, maar nu heb ik een vraag waarbij ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Probleem: Rijbroek

Even in het kort, mijn dochter heeft een rijbroek van Harcour type Eva en daar is ze helemaal blij mee, maar is nergens meer te koop, heb er vorig jaar al 2x 1 vanuit UK laten komen, maar ook daar zijn ze nu echt op. Alle stofjes ook van Harcour zijn net even anders en zitten haar niet fijn.
Grootste probleem is eigenlijk voor haar dat alle andere merk broeken haar naar beneden trekken tijdens het dragen.
Nu wil ik haar omdat ze nu zo goedkoop zijn bij de horse-let, eens 1 of 2 broeken van PS bestellen, mijn oog is daarbij gevallen op de Brooklyn, de Karen of de Natalie.

Is de Brooklyn echt veel hoger dan een normale rijbroek in de taille? Zo ja, geeft dit dan ook meer steun aan de onderrug tijdens het rijden? Ze heeft nl rugklachten die na een val verergerd zijn. Dus beetje extra steun zou best fijn zijn denk ik. Wie o wie?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 23:30

Vandaag heeft een vriendin van mij foto's van mij en mijn paardje gemaakt met de Crystal Merlot Gold <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 23:33

KikiCelinevs schreef:
Bedankt allemaal. Ik zie hier ook mooie collecties voorbijkomen zeg :j Welk dekje is eigenlijk jullie favoriet? Ben erg benieuwd :wow:

Van PS denk ik dat de Renaissance mijn favoriet is! Dat was dan ook gelijk mijn eerste dekje van PS. Verder heb ik ook nog de Lilac en Grape.

Van ES de Orchid Bloom denk ik. Verder heb ik ook alleen maar de Amazonite. Heb ooit een hoop verkocht.

Zou er nu wel weer wat leuke springdekjes bij willen!

SandraS73

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 23:49

Gooiske schreef:
Hoi!!!

Ik heb jullie een hele poos gevolgd, en vanaf deel 3 eigenlijk niet meer, maar nu heb ik een vraag waarbij ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Even in het kort, mijn dochter heeft een rijbroek van Harcour type Eva en daar is ze helemaal blij mee, maar is nergens meer te koop, heb er vorig jaar al 2x 1 vanuit UK laten komen, maar ook daar zijn ze nu echt op. Alle stofjes ook van Harcour zijn net even anders en zitten haar niet fijn.
Grootste probleem is eigenlijk voor haar dat alle andere merk broeken haar naar beneden trekken tijdens het dragen.
Nu wil ik haar omdat ze nu zo goedkoop zijn bij de horse-let, eens 1 of 2 broeken van PS bestellen, mijn oog is daarbij gevallen op de Brooklyn, de Karen of de Natalie.
Is de Brooklyn echt veel hoger dan een normale rijbroek in de taille? Zo ja, geeft dit dan ook meer steun aan de onderrug tijdens het rijden? Ze heeft nl rugklachten die na een val verergerd zijn. Dus beetje extra steun zou best fijn zijn denk ik. Wie o wie?

Ik heb de Brooklyn. Ik vind het een hele fijne broek, lekker hoog. Of deze ook helpt bij rugproblemen durf ik niet te zeggen. Ik heb daar zelf geen last van. Ik vind dat hoge vooral zo fijn om m’n buik te camoufleren.

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 23:56

Dankjewel SandraS73, soms mis ik op bokt echt een vind ik leuk knop!

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 07:25

absque_dubio schreef:
Ik heb olie vlekken in mijn ps rijbroek (iets met in je rijbroek staan koken met olijfolie), iemand een tip? Zou schoonmaakazijn helpen zonder de broek aan te tasten?

Heb ik ook gehad, Helaas nooit eruit kunnen krijgen.. :(

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 09:10

Leuke foto’s Texas!!!

ViveChopin07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 09:50

Bij sr-horseproducts zijn enkele PS dekjes nu te koop voor €49,95 zag ik

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 11:48

Weet iemand of de rijbroeken Zoë of Karen in maat 42 in donkerblauw of zwart nog ergens in de sale is? Horselet heeft alleen grijs. En de verzendkosten zijn erg hoog.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 12:21

KikiCelinevs schreef:
[ [url=m/sTjYlb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kGT966.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb inmiddels ook een aardige collectie. Onlangs verhuisd dus ik kon eindelijk alles uitstallen zoals ik dat wil. Moet nog steeds wat dingen aanpassen maar ik ben aardig tevreden. Ik zit bijna aan mijn max qua dekjes. Misschien weten jullie nog een dekje die mist in mijn collectie? Ik wil sws de peach van ps of sweden als hij uitkomt. Suggesties worden altijd gewaardeerd :)

Wauw wat mooi! Misschien nog (licht)geel?

Mijouxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 12:34

Gooiske schreef:
Hoi!!!

Ik vind de brooklyn heerlijk ! En ik heb ook een hele zwakke onderrug.
Of hij heel veel steun geeft vind ik niet. Dat heb ik meer met de ectra hoge winter rijbroek van harry’s horse.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 12:54

@Flubberboot: dank je! :)

Hmm,olievlekken ook met dasty proberen? Helpt bij mij tot nu toe bij alles, maar olie nog nooit geprobeerd..

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:15

Texas02 schreef:
@Flubberboot: dank je! :)

Hmm,olievlekken ook met dasty proberen? Helpt bij mij tot nu toe bij alles, maar olie nog nooit geprobeerd..

Dat is een goede! Niet eens aan gedacht!

KikiCelinevs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:18

Suus__ schreef:

Dankjewel. Ik kijk soms ook naar de Ps of Sweden Lemon. Denk dat het ook een perfect kleurtje voor de lente is :))

Murphylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:33

Ik had vandaag gereden met de ps of sweden wave grape.
Moet eerlijk zeggen ik vind het erg fijn dat ze wat groter vallen dan vallen ze te minste wat meer over zijn buik en steken ze niet zo af :D.

Afbeelding

Afbeelding

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:35

KikiCelinevs schreef:
Suus__ schreef:

Dankjewel. Ik kijk soms ook naar de Ps of Sweden Lemon. Denk dat het ook een perfect kleurtje voor de lente is :))

Ja ik ben er helemaal weg van. Maar ik heb ook 6 gele dekjes in allemaal verschillende tinten :o