Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
}.

en ik heb geen idee wat ze met haar staart aan het doen was.ellepel schreef:ik was eigenlijk op zoek naar gebruikers van de ghost zadels die mij een foto willen laten zien van de pad die zij er onder gebruiken?
ik heb nog een oude ghost,maar ben een beetje klaar met de pad die er onder zit en wil een nieuwe .

Nadat het duidelijk werd dat onze Wintec lite zadel toch niet helemaal lekker paste, de keus gemaakt voor een boomloos zadel. De barefoot London is het geworden. Omdat er hier geen zadelfitters zijn in de buurt (woon in een klein dorpje in Zuid Afrika), de gok genomen en van te voren geen testrit kunnen maken. Gister heb ik er voor het eerst op gereden en volgens mij vonden we het alle twee wel fijn! Had geen moeite om m'n balans te vinden, tot ik ging galopperen. Had het gevoel dat m'n benen naar achter werden getrokken en ik naar voren kukelde. De dealer en barefoot zadelfitter (woont helaaas op 2,5u vliegen afstand
) zei dat ik m'n beugels wat verder naar voren kan hangen, dus dat gaan we de volgende keer maar doen.
Ook lag het super stevig, schoof totaal niet en dat was ons probleem met het vorige zadel, dus dat was fijn!

maar hopelijk is dat minder als ik de beugelophanging verander.