PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:02

Snowwhite04 schreef:
Ik vind het sowieso heel raar dat ze de SE site blijven aanvullen i.p.v. zich concentreren om de .com up and running te krijgen...

De site is down doordat de servers het niet aan konden, ik gok dat The Horselet daar niets aan kan doen, dat is aan het bedrijf aan wie ze dat uitbesteden om te fixen.

Wellicht gooien ze nog wat andere dingen online omdat ze zelf ook beseffen dat veel mensen achter het net hebben gevist, om die toch nog iets te geven?

Quickly2003

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:12

Wow wat een gedoe allemaal. Ben benieuwd of jullie wellicht je bestelling helemaal krijgen.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:34

Ik heb contact via Instagram. Gezegd dat ik vanmorgen via de .se site heb besteld en een bevestiging had gekregen en of ik nu zeker was dat ik de producten kreeg.. en dat was zo zei ze. :)

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:37

Kimley schreef:
Ik heb contact via Instagram. Gezegd dat ik vanmorgen via de .se site heb besteld en een bevestiging had gekregen en of ik nu zeker was dat ik de producten kreeg.. en dat was zo zei ze. :)

*\o/*

Heeft iemand al een berichtje gestuurd over de mislukte bestellingen van gisteren die wel betaald zijn?

NikkiB1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:39

x_Milou schreef:
*\o/*

Heeft iemand al een berichtje gestuurd over de mislukte bestellingen van gisteren die wel betaald zijn?

Gisteravond, maar nog geen antwoord... Zal het delen zodra ik reactie heb.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:40

Ik ben in overleg via Instagram. Ze gaan nu kijken aan de hand van mijn ordernummer of ze de order kunnen vinden, daar ze aangaven dat ik nu toch wel de e-mail zou hebben moeten gekregen. Ik hoefde niet opnieuw te bestellen werd genoemd, maar ik ben benieuwd.. Met de service tot op heden betwijfel ik het nog.

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:46

Hier ook contact dat ik een mail zou moeten hebben, maar niks ontvangen. Verder nu nog geen reactie gehad. Maar ik heb ook geen ordernr :=

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:48

Ik heb er een foto van kunnen maken toen de pagina nog een poging deed tot normaal laden, die heb ik aan hun gestuurd.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:53

NikkiB1991 schreef:
x_Milou schreef:
*\o/*

Gisteravond, maar nog geen antwoord... Zal het delen zodra ik reactie heb.

Ah thanks!
De mijne is dus vastgelopen na het betalen, dus ik heb geen ordernummer

NikkiB1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:56

Ik heb denk ik dezelfde screenshot als wat Nessie noemt... Nemen jullie contact op via de Insta van PS of van Horselet? Aangezien het erop lijkt dat jullie wel vlot reactie krijgen? Of ben ik gewoon ongeduldig :)

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:57

Reactie:
I'm so sorry, but it seems like your order hasn't been processed by our systems yet. Hopefully it will turn up soon

Ben benieuwd....

Update:
Hopefully, but I can't promise you anything as we don't really know what's going on since our website never has crashed before

Oftewel ze hebben gewoon geen flauw idee... -O-
Laatst bijgewerkt door Lauke op 07-07-20 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

cdetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:01

Ik heb de bevestiging ontvangen, maar helaas ook 2 rijbroeken i.p.v. 1.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:04

Mocht iemand een rijbroek teveel hebben in maat 38 (geen bruintinten) dan hou ik me aanbevolen {:}

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:06

Mijn bestelling is gelukkig wel goed aangekomen. Gisteravond al een bevestigingsmail. En net nog een keer met alles wat ik heb besteld.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:08

Wat irritant dat de website zo slecht heeft gelopen. Keek net ook op de SE website, maar er is al zoveel weg helaas. Twijfel nog wel over een bepaalde winterjas aangezien ik toch nog een nieuwe moet :+

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:10

Hopelijk krijgen de meeste gewoon hun spulletjes nog uitgeleverd!

Ik heb een Liza rijbroek in navy over in maat 40, maar deze was toen nog wel €107,50.
Heb de bruine en de ice coffee ook, vind het wel fijne broeken :j

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:12

Ik heb gisteren de hele middag de site in de gaten gehouden, maar het lukte überhaupt niet om artikelen in mn winkelmandje te plaatsen >;)
Als ze nou wat minder reclame hadden gemaakt :+
Ik hoop dat de .com site nog wordt aangevuld, want alles wat ik wou bestellen is op de .se sit uitverkocht -O-

NikkiB1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:14

De reacties zijn wisselend zie ik... Ik kreeg zojuist het volgende:

"You should receive an order confirmation, but if you haven't yet please be patient until this afternoon when the website will be fully functional again "

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:17

Vanmiddag pas?! Lol wat slecht.
Ik heb de hoop inmiddels opgegeven. Als de Zweedse site is wat er nog aan voorraad is is alles wat ik wilde al weg helaas.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:25

Ik heb zojuist ook een Engelse order bevestiging binnen gekregen via de mail :)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:31

Ik ook! En dat zodra de order verwerkt is ik een verzendmail zou krijgen :)

NikkiB1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:34

Het wordt nog leuker, ik heb nog even gevraagd hoe laat ze dan verwachten dat de site weer normaal zou moeten werken. Toen veranderde het naar, 'hopelijk vandaag, we weten het niet zeker want de provider neemt de telefoon niet op'

Als consument geen fijne berichten, maar als ondernemer zou ik toch ook flink uit mn panty gaan...

Wel tof voor degenen die nu de bevesting toch binnen krijgen! *\o/*

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:42

Goh ik weet niet of ik als provider nog op zou nemen als je zomaar getagd wordt op Instagram.
Ik weet niet wat de situatie precies is, maar om je provider te taggen vind ik nog steeds erg onprofessioneel.

In alle berichten die ik hier terug zie komen van het contact met The Horselet, zie ik er geen enkele tussen staan waar ze excuses maken voor de situatie. Dat stoot me nog het meest tegen de borst eigenlijk.

Edit; Oh ja, ze zeggen in een zin; Im so sorry but your order...

Maar serieus, post iets op Instagram in de trant van; We bieden onze oprechte excuses aan voor de situatie en zullen ervoor zorgen dat iedereen die in onzekerheid zit over bestellingen zo snel mogelijk duidelijk krijgt hierover.
En zet er dan ook even bij dat mensen hun geld terug zullen krijgen als hun order onterecht betaalt is.

Ik heb op de laatste Instagram post gereageerd en dit ook gezegd, dat ze op zn minst excuses kunnen maken.
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 07-07-20 11:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:47

Iriscope schreef:
Goh ik weet niet of ik als provider nog op zou nemen als je zomaar getagd wordt op Instagram.
Ik weet niet wat de situatie precies is, maar om je provider te taggen vind ik nog steeds erg onprofessioneel.

In alle berichten die ik hier terug zie komen van het contact met The Horselet, zie ik er geen enkele tussen staan waar ze excuses maken voor de situatie. Dat stoot me nog het meest tegen de borst eigenlijk.

Zo kan je ook stellen dat jou 'zomaar' wellicht geen zomaar is?
Kan goed dat er al vanalles aan vooraf gegaan is waardoor ze het besluit gemaakt hebben om dit bedrijf te taggen. Wellicht in de hoop dat er zodoende sneller/beter actie ondernomen zal worden hierop.
Kan je uiteraard altijd blijven vinden dat dat evengoed niet netjes is.

Excuses zijn meer dan op zijn plaats inderdaad. Dat zou wel het 1e ding zijn wat ze zouden moeten doen naar hun klanten..
Ben heel benieuwd wat ze gaan doen met alle producten als de .com weer erop komt.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:49

Patty, daar heb je gelijk in, het kan zijn dat er veel gebeurd is, maar ik blijf erbij dat een ander bedrijf de schuld geven niet netjes is. Je hebt zelf ook een verantwoording.