Iriscope schreef:Goh ik weet niet of ik als provider nog op zou nemen als je zomaar getagd wordt op Instagram.
Ik weet niet wat de situatie precies is, maar om je provider te taggen vind ik nog steeds erg onprofessioneel.
In alle berichten die ik hier terug zie komen van het contact met The Horselet, zie ik er geen enkele tussen staan waar ze excuses maken voor de situatie. Dat stoot me nog het meest tegen de borst eigenlijk.
Zo kan je ook stellen dat jou 'zomaar' wellicht geen zomaar is?
Kan goed dat er al vanalles aan vooraf gegaan is waardoor ze het besluit gemaakt hebben om dit bedrijf te taggen. Wellicht in de hoop dat er zodoende sneller/beter actie ondernomen zal worden hierop.
Kan je uiteraard altijd blijven vinden dat dat evengoed niet netjes is.
Excuses zijn meer dan op zijn plaats inderdaad. Dat zou wel het 1e ding zijn wat ze zouden moeten doen naar hun klanten..
Ben heel benieuwd wat ze gaan doen met alle producten als de .com weer erop komt.