Meer mensen hier last van?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Safiera schreef:@ wereld: ik zou dit zadel ook zeker verkiezen boven die wintec uit het andere topic!
Ben trouwens ook wel benieuwd hoe de Stella zou passen. Deze London kan imo nog makkelijk.
wereld schreef:De stella is volgensmij 3cm langer, dus dat word weer een heel ander gezicht ben ik bang..
TanteFlavie schreef:Vandaag een toerke gemaakt met mijn testzadeltje... een cheyenne maat 2. Ik denk dat het goed ligt, de pommel is een xl. Heb een London dekje meegekregen om eronder te leggen.
Eén ding viel me meteen op, ik moet niet zo erg hard aansingelen. Bij het opstijgen blijft het zadel liggen, maar ... ik had de indruk in "een kuipje" te zitten...
Zou dit komen omdat ik de laatste maanden méér zonder dan mét zadel ben gaan rijden? In draf gaat het prima, maar in galop vond ik mijn "zit" niet meteen...
Went dit?
[ Afbeelding ]
Wendy_Chewie schreef:MissCharlie schreef:Thanks!
Wel jammer dat het zo snel slijt! Op de plaats van de beugelriemen zitten al lelijke plekken, dat valt me dik tegen.
klopt, ik heb de bruine en die slijt ook best wel erg, vooral onder de beugelriemen. Vind ik ook erg jammer...