PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 18:07

Farjen schreef:
Weet iemand hoe dit MH dekje heet? (de linker)

[ Afbeelding ]

Ik ben mijn zadelkast aan het opruimen aangezien ik +50 dekjes heb voor 1 rijpaard 8)7
Wat zou ik voor deze kunnen vragen aangezien hij niet meer te krijgen is? Is 2 keer gebruikt dus echt in nieuwstaat :)

Op Vinted staat er 1 voor 90eu. Geen idee of je dat er ook voor krijgt, als ik soms de ES/PSoS verkoopgroepen op FB voorbij zien komen lijken ze iig zeker wel voor meer weg te gaan dan de gewone ES dekjes. Je zou evt. daar nog eens kunnen neuzen of je een beetje een beeld kan krijgen van wat een reëele prijs is.

Ballard_L

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 20:17

Het was natuurlijk wel een limited edition. Geen idee meer hoe hij heet trouwens…

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 21:04

Ik heb trouwens een blush corduroy gezien, weet niet of iemand die nog zoekt? Dressuur en springen full en goedkoop.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 21:37

Ballard_L schreef:
Het was natuurlijk wel een limited edition. Geen idee meer hoe hij heet trouwens…

Na wat gegoogle denk ik dat hij grey2bay heet :+

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 21:39

Ik zou voor dat dekje makkelijk 90 euro willen betalen

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 21:43

Zo heet hij in ieder geval niet, dat is de naam van de website :D volgens mij had deze geen naam.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 21:45

Texas02 schreef:
Zo heet hij in ieder geval niet, dat is de naam van de website :D volgens mij had deze geen naam.

haha ok foutje :+

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 09:28

Ik heb zelfs nog in het vorige topic gezocht, maar daar hebben we het alleen maar over de Matt Harnacke :')

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 14:10

Ja, volgens mij had deze ook geen naam hoor, dit was de eerste samenwerking met Matt Harnacke x ES en zo heette hij ook.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 14:26

Texas02 schreef:
Ja, volgens mij had deze ook geen naam hoor, dit was de eerste samenwerking met Matt Harnacke x ES en zo heette hij ook.

Ja dat denk ik ook. Maar er is ook nog een soort ivoorkleurige MH en die deep tuscany toch?

Heeft iemand een vergelijkingsfoto met deep tuscany en coral?

Door jullie twijfel ik nu of ik vanmiddag met mn Matt Harnacke zal gaan rijden of toch met de Jade wat eigenlijk de bedoeling was! :D

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 15:47

Texas02 schreef:

Volgens mij was het niet de eerste samenwerking. Je had ook nog eentje met een soort kruisachtige leren ding :') dusss lekker duidelijk haha

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 17:02

Ik heb vandaag deze binnengekregen :+: was een koopje vergeleken met de prijzen die ik normaal ervoor zie langskomen.

Afbeelding

Hij wordt alleen wat flets door mijn camera :') maar is echt zo goed als nieuw nog

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 17:26

MyWishMax schreef:
Ik heb vandaag deze binnengekregen :+: was een koopje vergeleken met de prijzen die ik normaal ervoor zie langskomen.

[ Afbeelding ]

Hij wordt alleen wat flets door mijn camera :') maar is echt zo goed als nieuw nog

Die is mooi he, heb hem zelf nagelnieuw voor 15,/ gekocht op mp toen :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 17:33

Ik zag ze telkens alleen voor 50 euro of meer, vaak een stuk meer. Was tijd geleden in het topic hele run op ook. Was nu inclusief verzenden 35 euro kwijt. Vond ik heel redelijk :') had ook geen zin om te onderhandelen.

Die verkoopster heeft ook de blush variant in springen en dressuur. Maar bij haar had ik de ES evening haze gemist voor 30 euro. Maar toen zag ik deze en ik ben qua pasvorm net wat meer ps fan, ook omdat ik dan geen lussen eraf hoef te halen haha

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 18:04

Farjen schreef:
mcjv schreef:
[ Afbeelding ]

Ik heb m toevallig via Vinted kunnen scoren voor €25, ik denk echt een lucky shot en hij was echt zo goed als nieuw. *D Vind hem zoooo mooi!! Geen idee hoe die heet trouwens.

25 euro? :') :wow:
Voor dat geld blijft hij hier gewoon in de kast liggen :P dus goeie vondst inderdaad!

Ja ik zou hem voor dat geld ook echt houden!! Ik ben er in ieder geval enorm blij mee :=

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 21:29

Ik heb echt de hoofdprijs betaald voor mijn hunter green corduroy! Mazzel, zo'n koopje. :D

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 21:34

Bij mij ligt die hunter green nog steeds al jaren met de kaartjes in de kast :+ :+ Ik vind het zo zonde van hem te gebruiken :')

35incl is echt ook een koopje!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 06:40

_Lorette_ schreef:
Ik heb echt de hoofdprijs betaald voor mijn hunter green corduroy! Mazzel, zo'n koopje. :D

Ik kwam hem pas nog tegen voor 85 euro, nee dank je. :') Dus echt mazzel ja, heel blij mee voor mijn vosje!

Hoef nu ook niet meer te kijken, want heb de fern van lemieux en nu deze. Hoewel evening haze nog wel echt andere kleur is en de pistachio White ook erg aantrekkelijk en volgens mij beide niet te veel lijken op wat ik heb. Hoewel ik van de pistachio liever de PS variant zou hebben maar die is helemaal niet te vinden haha.

Deze kocht ik op terugweg van de kliniek na groen licht voor opbouwen, even een cadeautje voor mezelf. Vooral omdat er meerdere dierenartsen die dag langs waren geweest om te zeggen dat het zo bijzonder was dat ze überhaupt nog leeft, laat staan weet aan het rijden zijn.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 12:31

Wel fijn dat je tegenwoordig op Vinted paardenspul mag verkopen, er zijn al 2 dekjes verkocht :D

Fijn MyWishMax, hopelijk brengt je cadeautje jullie veel geluk!

Vandaag was het nog eens tijd voor een favorietje, de moonless Night :)

Afbeelding

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 17:13

Zet je ze dan alleen op Vinted of wel ook nog op marktplaats enzo? En wordt het bij Vinted sneller verkocht? Ik heb geen Vinted dus ik heb geen idee hoe het daar werkt. Maar via Marktplaats en Facebook groepen gaat niet heel snel meer tegenwoordig vind ik.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 18:31

MyWishMax schreef:

[ Afbeelding ]

Wat een gave vondst! En ook een prachtige kleur! <3

Ik vraag me af of die stof wel zo mooi blijft bij het gebruiken van het dekje. Daarom durfde ik er niet echt goed aan te beginnen.

Wij hadden gisteren ook weer les maar het was eigenlijk te warm. Dus vooral veel gestapt want ik wil nu echt doorpakken met oefenen in die buitenbak. Heb toch maar voor de Jade gekozen!

Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 21:01

De Jade is ook prachtig! <3 Ik wilde gisteren op buitenrit met de Bordeaux maar het was echt veel te warm hier. Hij had er zo al last van. Dus ik heb in plaats van rijden hem lekker gewassen.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 00:00

Vergeet niet dat de merken tegenwoordig met nieuwe kleuren strooien en dat mensen dus al snel verzadigd zijn. Ook vind ik dat voor 2e hands dekjes nog steeds veels te hoge prijzen worden gevraagd...
(Ja ik ben gewoon een zeikerd, want ik denk dan, ja je hebt er al mee gereden dus dekje is niet nieuw, en het is en blijft gewoon een dekje. Als ik een auto nieuw koop is er al geld af als deze de showroom uit rijd... en dat is met dekjes echt niet anders)

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 00:07

ivy_power89 schreef:
Vergeet niet dat de merken tegenwoordig met nieuwe kleuren strooien en dat mensen dus al snel verzadigd zijn. Ook vind ik dat voor 2e hands dekjes nog steeds veels te hoge prijzen worden gevraagd...
(Ja ik ben gewoon een zeikerd, want ik denk dan, ja je hebt er al mee gereden dus dekje is niet nieuw, en het is en blijft gewoon een dekje. Als ik een auto nieuw koop is er al geld af als deze de showroom uit rijd... en dat is met dekjes echt niet anders)

Ja dat ben ik helemaal met je eens. Zeker op die unicorn pagina op Facebook als je ziet wat ze daar vragen dan denk ik die zijn niet goed hoor! En onder het mom van het is een collectors item vragen ze dan 250 euro voor bv een Aquamarine! En ik vind die kleur niet eens mooi :roll: Terwijl iets wat ik juist super mooi vind dan voor mij dus meer waarde krijgt. Ik zoek en vind op MP dekjes voor max 50 euro maar vaak ook minder, en vind ze allemaal mooi en leuk! Natuurlijk heb ik wel favorieten he. Maar ik vind t ook een beetje een sport om goeie deals te vinden en net zoals die groene van hierboven daar word ik plaatsvervangend blij van :):)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 03:47

Ook als je voor normale prijzen verkoopt, wil het niet weg. Ik vind tussen de €40 en €50 niet te duur voor helemaal nette dekjes. De Mahogany Glimmer is nu eindelijk weg, die heeft er lang op gestaan. En ik heb er al lang een helemaal nette Equito op staan voor maar €30, die wil al helemaal niet weg.