Verder geen ervaring met Flexee noch met Hidalgo.
Ik kijk zelden naar zweetafdrukken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:Ghost breed ?
Is juist een smal zadel , zeker voor boomloos
Duhelo schreef:Welke zijn beter, de flexee dressuurzadels of de hidalgo dressuurzadels?
Als je een van beide tweedehands kon overnemen voor ong dezelfde prijs, welke zou er voorkeur hebben?
Rianne_ schreef:Duhelo schreef:Welke zijn beter, de flexee dressuurzadels of de hidalgo dressuurzadels?
Als je een van beide tweedehands kon overnemen voor ong dezelfde prijs, welke zou er voorkeur hebben?
Ik vind de Flexee echt niks persoonlijk..Mijn Hidalgo was echt perfect, wat een fijn zadel
Helaas uiteindelijk niet meer passend voor mijn paard maar daar baal ik tot op de dag van vandaag nog steeds van. Ze liep er super onder en hij zat voor mij ook echt heerlijk. Zij heeft nooit fijner gelopen dan met dat zadel en ik zat er netter in dan mijn andere zadels. Dus als een Hidalgo voor jouw paard past zou ik daar zeker voor gaan!
De mijne was overigens totaal niet stug in lengtebuigingHad er later een Rossner onder, toen bleek wel hoe fijn de Hidalgo meebewoog. Met het boomzadel kon ze ineens niet meer buigen
Zinzi_jewel schreef:Met dat hele brede paard zou je een zade zonder zweetblad moeten proberen .
Zoals de ghost quilty .
Dat scheelt aanzienlijk !
Ik heb ook een brede dame . En met de bekken instabiliteit die ik had tijdens mijn zwangerschap willen mijn bekken echt niet meer breed staan ...
Vondt de ghost met zweetblad ook minder fijn zitten .
Misschien ook omdat de riemen onder het blad zaten .
Maar zonder zweet blad zit ik veul beter
Zinzi_jewel schreef:[ [url=m/O25ocA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pCYR09.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb wel met pad gereden maar dit katoenen dekje eronder gelegd zodat ik t duidelijker zag !
Zag dit namelijk ook met de Kifra .
Paard beweegt ( nog ) wel goed onder het zadel en ik vindt t fijn zitten !
En het concept is super . Voor mijn idee de beste boomloze
Maar nu ik dit zie is mijn gevoel niet meer happy de peppy erbij .
Mocht iemand een quilty normaal zoeken .
De mijne zou dan mogen verhuizen ...
Pas keer of 5 gebruikt
Roosyes schreef:Zinzi_jewel schreef:[ [url=m/O25ocA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pCYR09.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb wel met pad gereden maar dit katoenen dekje eronder gelegd zodat ik t duidelijker zag !
Zag dit namelijk ook met de Kifra .
Paard beweegt ( nog ) wel goed onder het zadel en ik vindt t fijn zitten !
En het concept is super . Voor mijn idee de beste boomloze
Maar nu ik dit zie is mijn gevoel niet meer happy de peppy erbij .
Mocht iemand een quilty normaal zoeken .
De mijne zou dan mogen verhuizen ...
Pas keer of 5 gebruikt
Ik heb precies hetzelfde op precies dezelfde plek... Maar mijn Ghost gaat nergens heen hoor
Zinzi_jewel schreef:Met dat hele brede paard zou je een zade zonder zweetblad moeten proberen .
Zoals de ghost quilty .
Ik heb ook een brede dame . En met de bekken instabiliteit die ik had tijdens mijn zwangerschap willen mijn bekken echt niet meer breed staan ...
Duhelo schreef:Zinzi_jewel schreef:Met dat hele brede paard zou je een zade zonder zweetblad moeten proberen .
Zoals de ghost quilty .
maar zonder kniewrongen blijf ik niet zitten.paard is een grote elastiek en durft een bok te geven. en ik heb een flutzit dus ik kukel er voorover af
niet om moeilijk te doen hoor