PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:46

KikiCelinevs schreef:
EarthFocus schreef:
En alweer nieuwe kleurtjes van PS...

Ik word er echt debiel van ondertussen.

Ik zag trouwens wel een nieuw merk voorbij komen, soort PS, maar een nieuw merk en ook wel veel mooiere dekjes dan de nieuwe PS !

Edit: Estrella Equestrian heet het merk

Wat zag je ervan voorbijkomen dan? Voor zover ik weet is het een canadees bedrijf en verzenden ze niet naar Nederland.

Ze verzenden wel naar Nederland, maar vzk zijn 150 canadese dollar en er komen nog inklaringskosten en tax bij. Ik wilde beide kleuren heel graag en heb nu dubbel besteld zodat ik de 2e kan verkopen en zo de vzk kan delen. Als ik ze verkoop haha. Ze zijn wel echt zooo mooi en van top kwaliteit

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:53

Dat is maar net treffen dan inderdaad, of je moet het shirt ergens los kunnen vinden?

Hier ook véél dekjes, maar hey, de een koopt veel kleding, de ander gaat luxe op vakantie, ik word blij van mn dekjes. (En verkoop op zn tijd ook wel weer wat om het niet nog meer uit de hand te laten lopen. Maar als t niet meer wil verkopen, koop ik ook minder :j )
Spoiler:
en 9 is niet veel, hier liggen er over de 70 :o

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:46

missK schreef:
Jeetje alweer een extra korting op de Horselet... Ik hou van korting, begrijp me niet verkeerd, maar hoe geloofwaardig ben je nog als je dekjes hebt van €100 die je nu weg doet voor minder dan €30.
Zonde van het merk dat het zo gelopen is.

Ik word er wel blij van haha (mijn portemonnee iets minder, want ik heb nu dus wel iets > 2 dekjes, 4 polo's, 2 rijbroeken, gekocht)

Het is wel de reden dat ik geen nieuwe dekjes van PS koop, maar in The Horselet vind ik het prima, want ik vind de dekjes kwalitatief wel heel fijn, en voor 35-40 euro goed te betalen (dat betaal je ook voor BR/Harry's Horse, en die zijn kwalitatief een heel stuk minder)
Ik heb nu voor 150 euro spullen die normaal over de 500 euro kosten.

Flubberboot

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:14

Ik vind de kortingen op PS ook echt niet erg, goede kwaliteit voor weinig geld, zeg ik geen nee tegen!!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:23

maessie schreef:
Dat is maar net treffen dan inderdaad, of je moet het shirt ergens los kunnen vinden?

Hier ook véél dekjes, maar hey, de een koopt veel kleding, de ander gaat luxe op vakantie, ik word blij van mn dekjes. (En verkoop op zn tijd ook wel weer wat om het niet nog meer uit de hand te laten lopen. Maar als t niet meer wil verkopen, koop ik ook minder :j )
Spoiler:

Haha, dan mag ik nog even doorgaan met kopen :D

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:40

Zijn er nog kortingscodes? :)

missK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:51

Ik vind de korting ook zeker niet erg, maar vraag me af of dat op den duur niet gaat inleveren op kwaliteit...

Code Horselet: MIDSUMMER25
25% extra *\o/*

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 11:19

missK schreef:
Ik vind de korting ook zeker niet erg, maar vraag me af of dat op den duur niet gaat inleveren op kwaliteit...

25% extra *\o/*

Klopt, het exclusievere gaat er toch een beetje vanaf dan.
De korting doet het bij mij helaas niet

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 11:20

de korting wordt volgens mij op de site van the horselet automatisch al berekend

op de site van PS zelf krijg je volgens mij korting mte de code: MIDSUMMER

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 12:00

Autumnn schreef:
missK schreef:

25% extra *\o/*

Klopt, het exclusievere gaat er toch een beetje vanaf dan.
De korting doet het bij mij helaas niet

De code 265 komt er automatisch, ik moest mn cookies verwijderen, dan een produkt in mn mandje, dan kon ik de code midsummer25 invullen en daarna je mandje verder vullen. Heel gedoe maar t werkte wel, al heb ik alsnog niet besteld

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 14:57

Ik heb er toch maar gebruik van gemaakt. 2 rijbroeken voor 94 euro inclusief verzendkosten. Nu hopen dat ik de broeken pas (ja sorry ladies, het gaat om 2 curve broeken)
Ik heb nog niet eerder ps of sweden rijbroeken gehad dus geen idee hoe de pasvormen zijn.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 15:51

bedankt he, nu heb ik ook besteld bij Horselet.

romyamb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 22:18

Ania schreef:
Mocht iemand de desert rose, forrest green of evening haze te koop hebben heb ik wel interesse (Full dressuur)

Ik heb de Desert rose te koop, nog helemaal nieuw en met bandages.
ook eventueel baselyer in maat m erbij.

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 22:55

Ik heb volgende week een fotoshoot en als ik nu nog uit Zweden ga bestellen komt het niet op tijd binnen denk ik, dus als iemand nog lemon bandages en een donkergrijze rijbroek in maat 36 te koop heeft hoor ik het graag. Niet voor meer dan de horselet prijzen :)

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 23:47

maessie schreef:

Spoiler:

Ik koop mijn zomerkleding altijd in de winter met minimaal 50% korting (van de C&A, niet van dure merken), ik ga nooit op vakantie, wij leven heel zuinig.
Enige waar ik niet op bespaar zijn mijn dieren.

Maar misschien heb ik dan ook wel meer dieren dan de meeste hier :p

Vooral verwaarloosde dieren die extra aandacht, medicatie en supplementen nodig hebben, waardoor ze gezond blijven.

5 honden, (waarvan 4 gered), 2 dwergpapegaaien (beiden gered), 2 konijnen (beiden gered).

En drie paarden, waarvan er eentje kerngezond is en de ander gezond, als hij niet meer kreupel is (nog twee dieren die gezond zijn :') )
Maar ook alle drie supplementen.

Volgend leven ga ik zeker verzamelen, maar niet meer in dieren :')

Krantsnippers ofzo.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 23:51

missK schreef:

25% extra *\o/*

Okeeee nu toch maar die broek besteld die al
7x in m’n mandje had gezeten en er toch weer uit ging.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 23:52

ivy_power89 schreef:
Ik heb er toch maar gebruik van gemaakt. 2 rijbroeken voor 94 euro inclusief verzendkosten. Nu hopen dat ik de broeken pas (ja sorry ladies, het gaat om 2 curve broeken)
Ik heb nog niet eerder ps of sweden rijbroeken gehad dus geen idee hoe de pasvormen zijn.

Ik draag alleen nog maar de curve broeken van PS. Zitten zoooo heerlijk!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 23:54

Mooie match met de ES wild rose. Korte mauwen shirt van Benetton.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 09:58

Vraagje,

Weet iemand of de PS of Sweden Minna polo pink matcht met de PS of Sweden Christmas Mauve?

En heeft iemand een tip voor de ES Steel Blue qua t-shirt. Ik had het idee dat de PS of Sweden Minna Stone Blue wel matcht, maar durf het niet zomaar te bestellen.

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 10:09

Heeft er iemand interesse in PS of Sweden ruffle grey bandages? 1 x gebruikt voor een fotoshoot en niet geknipt. Kunnen nog worden gewassen

Afbeelding
Afbeelding

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 10:40

heyhallohey schreef:
Vraagje,

Weet iemand of de PS of Sweden Minna polo pink matcht met de PS of Sweden Christmas Mauve?

En heeft iemand een tip voor de ES Steel Blue qua t-shirt. Ik had het idee dat de PS of Sweden Minna Stone Blue wel matcht, maar durf het niet zomaar te bestellen.

Smokey blue van Kramer past bij de steel blue

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 11:01

Ik ben geslaagd en heb nog ruitergoodies.... dus goeie reden toch om nieuw dekje te kopen.
Ik wilde eigenlijk de nieuwe wild rose jump maar die is uitverkocht ;(

Nu twijfel ik tussen de stone blue (voordeel, past bij donkerblauwe wedstrijdset, nadeel, heb ook al de monaco blue en de steel blue)
of de total eclipse, (voordeel, heb nog niks zwarts en het is wel chique, past bij mijn fenwick masker en oornetje. Nadeel, past niet bij wedstrijdset en is miss weer wat saai)
Vind de chantelle ook wel tof maar twijfel of die bij paard haar kleur past.
Of andere optie?
Afbeelding
Op deze kleur en in de winter is ze donkerder.

KikiCelinevs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 11:43

Keizerinnnn schreef:
Ik ben geslaagd en heb nog ruitergoodies.... dus goeie reden toch om nieuw dekje te kopen.
Ik wilde eigenlijk de nieuwe wild rose jump maar die is uitverkocht ;(

Nu twijfel ik tussen de stone blue (voordeel, past bij donkerblauwe wedstrijdset, nadeel, heb ook al de monaco blue en de steel blue)
of de total eclipse, (voordeel, heb nog niks zwarts en het is wel chique, past bij mijn fenwick masker en oornetje. Nadeel, past niet bij wedstrijdset en is miss weer wat saai)
Vind de chantelle ook wel tof maar twijfel of die bij paard haar kleur past.
Of andere optie?
[ [url=m/WA0GN8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op deze kleur en in de winter is ze donkerder.

Misschien de Emerald of de Amazonite. Kan in de zomer en winter en staat sowieso heel mooi met paard haar kleur. Anders zou ik de total eclipse kiezen.

KikiCelinevs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 11:47

Daatje schreef:
Ze verzenden wel naar Nederland, maar vzk zijn 150 canadese dollar en er komen nog inklaringskosten en tax bij. Ik wilde beide kleuren heel graag en heb nu dubbel besteld zodat ik de 2e kan verkopen en zo de vzk kan delen. Als ik ze verkoop haha. Ze zijn wel echt zooo mooi en van top kwaliteit

Ik ben heel benieuwd, graag delen als je ze binnen hebt :D

KikiCelinevs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 11:53

Afbeelding
Afbeelding
Ik heb inmiddels ook een aardige collectie. Onlangs verhuisd dus ik kon eindelijk alles uitstallen zoals ik dat wil. Moet nog steeds wat dingen aanpassen maar ik ben aardig tevreden. Ik zit bijna aan mijn max qua dekjes. Misschien weten jullie nog een dekje die mist in mijn collectie? Ik wil sws de peach van ps of sweden als hij uitkomt. Suggesties worden altijd gewaardeerd :)