Getup schreef:Zijn de PS dekjes ook zo dik? Vind de ES vrij dik
Jaa wel dezelfde dikte, en ps heeft natuurlijk dat gedeelte bij de schoft
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marieke1495 schreef:Heeft iemand hier de dark sky full? Ik heb hem net binnen gekregen maar hij is veel kleiner dan mijn andere ES dekjes? Op het label staat wel gewoon full. Is er iemand die dit herkent?
[ [url=m/YmwLzm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mXIe9C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/98nxm7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/78c03w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Matheno schreef:Marieke1495 schreef:Heeft iemand hier de dark sky full? Ik heb hem net binnen gekregen maar hij is veel kleiner dan mijn andere ES dekjes? Op het label staat wel gewoon full. Is er iemand die dit herkent?
[ [url=m/YmwLzm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mXIe9C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/98nxm7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/78c03w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier een foto van Dark sky en deel olivine. Hier is ie niet kleiner ofzo. Of in ieder geval, niet opvallend kleiner..
[ [url=m/Cd1kRV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lJ70Nc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blackberry28 schreef:Ben ik de enige die de dekjes van ES heel mooi vindt, maar de gebruiksvriendelijkheid minder?![]()
De haren gaan er lastig af door het materiaal aan de binnenkant (terwijl ik daar een heel handig borsteltje voor heb wat bij andere merken goed zijn werk doet) en mij schuiven ze onder het zadel. Misschien dat jullie hier nog tips voor hebben?
Daniquebyoux schreef:Ik heb even advies nodig...
Zouden de bandages van de crystal grey van ES ook mooi staan bij de steel blue en de pink pearl en morrocan blue van ES? Aangezien die allemaal dat grijze randje hebben en de bandages grijs zijn..
maessie schreef:Ooh de chili red heb ik ook AnoukDie vond ik juist heel dun en soepel en een heel mooie pasvorm. De plum vind ik meer uit model, korter en breder. De willow petrol vond ik ook niet zo geweldig van pasvorm, gek bij de oksels, en een wat stug stofje. Het wisselt nog wel eens wat geloof ik..
[ [url=m/323R3l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op zo'n zadelfoto is de grootte niet echt te beoordelen, als hij net wat meer naar de andere kant ligt heb je al verschil.
Kimley schreef:Hier de pink pearl en de dark sky en ze zijn even groot
Let niet op het dekje eronder, dat is zodat ze niet vies worden
[ [url=m/xVKvxq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z82rZs.jpg]Afbeelding[/url] ]
mariekie schreef: