Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaatastrof schreef:Ik ben door negatievere ervaringen van vrienden met Ghost destijds wat beginnen twijfelen aan de zadels, maar met die Buttera begint het toch ook wel wat te kriebelen. Lijkt me heerlijk zitten, eigenlijk wat ik zoek ook en prima binnen budget.
puppy1128 schreef:Nou hier ook blij met de buttera zitting hoor, ik heb hem als zadel. Het zit heerlijk en stevig.
Hier een paar foto's met het zadel.
[RIJ-ITP] Wanneer je weer volop kan genieten!
miereneter schreef:Jullie Buttera's zijn prachtig!
Ik heb een vraag aan de Ghost-dealers en/of Ghost-kenners. Heb een zitting van de Ghost Florac op de kop getikt voor een belachelijk goede prijs. Maar dan moet ik natuurlijk nog een Ghost basis erbij. Kun je die los kopen, ook bijvoorbeeld na een pasconsult? Vind het niet erg om een compleet zadel te kopen (ik zit ook te lonken naar de Barocco) en dan van zitting te wisselen als ik bijvoorbeeld wil springen. Maar is het überhaupt een optie, de basis los?
Zadelpasser erbij doe ik t.z.t. sowieso, wil zeker zijn dat het goed ligt op paard.
Buitenzinnig schreef:Ah, helaas!
Het is zeker een kwestie van testen. Het mooie is dat je met 1 basis beide zittingen kunt testen, gemakkelijk zelf uit te wisselen!
siskeh schreef:Buitenzinnig schreef:Ah, helaas!
Het is zeker een kwestie van testen. Het mooie is dat je met 1 basis beide zittingen kunt testen, gemakkelijk zelf uit te wisselen!
Echt waar joh!!
Ow ja, enige, ik dénk van de Buttera een maat normaal nodig te zijn en van de Toscane maat Picollo, als ik het goed heb begrepen valt de Buttera klein...
"vroeger" een gewone ghost gehad, normale maat, die was véél te groot, maar ik ben ondertussen zo'n 5 (gezonde) kilo's zwaarder, dus twijfel of een buttera picollo hem gaat worden![]()
Ben zo'n 1,78 en 72 kilo met maat 38 ongeveer. (gewone kledingmaat)
Ik heb een paar prachtige vossen, en gebruik veel roze en paars, dus uhh dat gaat vloeken als een malle![]()
De groene op je facebook vind ik ook tof, blauw kan ik prima mee, zwart bruin, paars, roze, kan allemaal. Maar geen roestkleur
Mariett schreef:Gisteren hebben Marie en ik weer geoefend met boogschieten met de Buttera! En m'n moeder was er om het op te nemen.
Even voor het idee: ik heb een piccolo zadel en zelf broekmaat 36/38. Marie gaat hier ietsjes te langzaam, ze vond een bepaalde hoek van de bak ineens wat spannend (een kip was met het kippengaas in de weer geloof ik).
[ Video ]
Ik heb het gevoel alsof ik jullie wat spam met het zadeltje, maar ik ben er zo blij mee