Ben toch beetje bang dat mijn paard haar rug niet geschikt is door de verzonken vorm van de rug .
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:Misschien dat ik mijn spookje te koop zet ..
Ben toch beetje bang dat mijn paard haar rug niet geschikt is door de verzonken vorm van de rug .
Zinzi_jewel schreef:Haar rug is denk ik te hol ...
Waardoor ik daar net geen draagvlak heb ..
Of ze is erg gevoelig . Maar dat weet ik niet wat t is ...
Merk aan haar lopen ( nog )niks geks . Maar de afdruk is niet zoals t zou moeten zijn ...
En ik baal 300%
Maar ben nog bezig met mailcontact over een evt oplossing .
Duhelo schreef:Welke zijn beter, de flexee dressuurzadels of de hidalgo dressuurzadels?
Als je een van beide tweedehands kon overnemen voor ong dezelfde prijs, welke zou er voorkeur hebben?
Duhelo schreef:Even een kanttekening, mijn paard is errug breed, en ik,moet wel zo smal mogelijk kunnen zitten (barefoot en ghost vallen af wegens te breed, ze vormen iets teveel mee naar paardlief)
Dus dan is stugger mss toch beter?
Daphneeeej schreef:Duhelo schreef:Even een kanttekening, mijn paard is errug breed, en ik,moet wel zo smal mogelijk kunnen zitten (barefoot en ghost vallen af wegens te breed, ze vormen iets teveel mee naar paardlief)
Dus dan is stugger mss toch beter?
de hidalgo was vooral stug in de lengte buiging. In het volgen van de 'holling' van de rug. Maar zakte wel soms iets te ver in over de schoft (breedte) de flexee was wat het zelfde als de flexible die ik nu nog heb. Ze zijn buigbaar genoeg om de rug te volgen en stug genoeg om netjes boven je paard te blijven. De flexee is er ook met een kopijzer wat voor jou dan misschien fijn zou zijn. Dit heeft mijn flexible ook en vind dat toch wel heel fijn. Bij de flexee is die te verwisselen bij de Flexible niet.