Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leen schreef:Ik had een tijdje terug mijn ringetje er af gehaald. Maar ondertussen toch bedacht dat hij wel handig kon zijn voor het werk wat ik nu doe. Wou er geen vast meer op, dus na erg lang zoeken uiteindelijk wat gevonden:
[ [url=m/kcZzxZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
http://msw-24.de/D-Ring-mit-Schraube-ma ... ca-20x15x5
Komt wel van een website in duitsland, maar ik ga eerst hier bij een leerhandel eens met het plaatje gaan om te vragen of zij zo iets hebben. Anders bestel ik hem in duitsland.
Dan kan ik het ringetje er zelf makkelijk weer afschroeven als we eens een wedstrijdje doen, of voor op de foto.
Azmay schreef:Leen schreef:Ik had een tijdje terug mijn ringetje er af gehaald. Maar ondertussen toch bedacht dat hij wel handig kon zijn voor het werk wat ik nu doe. Wou er geen vast meer op, dus na erg lang zoeken uiteindelijk wat gevonden:
[ [url=m/kcZzxZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
http://msw-24.de/D-Ring-mit-Schraube-ma ... ca-20x15x5
Komt wel van een website in duitsland, maar ik ga eerst hier bij een leerhandel eens met het plaatje gaan om te vragen of zij zo iets hebben. Anders bestel ik hem in duitsland.
Dan kan ik het ringetje er zelf makkelijk weer afschroeven als we eens een wedstrijdje doen, of voor op de foto.
Jazeker hebben ze zoiets, is een haakje om de riemen van je tas aan te hangen. Laatst nog een stel gekocht, waren wel vrij lomp voor aan een micklem denk ik.
Leen schreef:Had jij ringetjes van minstens 20mm? Ik vind er namelijk geen die breder zijn dan 18mm, op 2 na. Maar die ene kost me genoeg, en de andere moet ik voor 15 euro bestellen bij die webshop.
Tcm62 schreef:Ik zit al een tijdje te denken over zo een hoofdstel, wat mij tegen houdt is dat ik vind dat het kopstuk tegen de oren ligt terwijl juist ook daar ruimte vrij moet zijn... Ik zie nl dat er merken zijn die dst wel daar mooi rond gevormd hebben met ruimte achter de oorschelp....hoe ervaren jullie dat?
Tcm62 schreef:Ah ok, mijn paard heeft flinke oren en hoofd is iets anders dan kwpner....pre hoofd nl en ik heb al vaker gemerkt dat gangbare hoofdstellen niet passen of fijn zitten...
Heb nog geen pre's gezien in dit topic....
Tcm62 schreef:Heb je foto in het topic? Mijn paard heeft nl een breed barok hoofd