PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimley

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 16:12

Heel blij met mijn pakketje vandaag <3

Wedstrijd setje bijna compleet!

Geen idee hoe die officieel heet maar.. witte ruffle <3

Afbeelding

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 16:18

Weet iemand welk shirt leuk zou passen bij de Parisian blue? De exacte match heb ik nog niet gevonden :c Lichte voorkeur voor een polo :o

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 16:43

KB12 schreef:
Farjen schreef:
Rijk wordt je niet meer van die dekjes, ik heb ook andere merken te koop zoals Lemieux en daar krijg je ook continue reacties op: jamaar in de sale zijn ze zoveel..

Ik begrijp ook dat mensen het niet tweedehands willen kopen als het nieuw maar een paar euro duurder is. Het is jammer dat bijvoorbeeld ps niet meer exclusief is en met zoveel kortingen strooit.

Dat snap ik ook maar ik snap niet waarom die mensen dan een bericht gaan sturen... Bestel dan gewoon lekker in de sale lijkt me.

Ik kreeg laatst ook een berichtje dat mijn MP rijbroek goedkoper was in de sale. Het was een andere kleur en maat maar okee... Ga lekker daar bestellen, geen reden voor mij om te gaan zakken :')

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 17:04

EarthFocus schreef:
Famke0506 schreef:
Gister met de Faded rose Berry gereden, echt een mooie kleur <3 wil eigenlijk ook nog de Berry pink. Iemand die alle 2 de kleuren heeft en op foto heeft? Ben benieuwd
[ [url=m/FHBXeN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tango1979 wilt haar Berry Pink verkopen!

Heb hem gister al besteld bij Ruitergoed met vip korting en ruitergoedies :D

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 17:48

Texas02 schreef:
EarthFocus schreef:
En alweer nieuwe kleurtjes van PS...

Ik word er echt debiel van ondertussen.

Ik zag trouwens wel een nieuw merk voorbij komen, soort PS, maar een nieuw merk en ook wel veel mooiere dekjes dan de nieuwe PS !

Welke dan (het nieuwe merk)?

Ik twijfel of ik de Aqua Floret zal houden of verkopen.. De ene keer dat ik ernaar kijk als hij erop ligt vind ik hem heel mooi en de andere keer vind ik het toch weer net niet..

[ [url=m/rLuTb2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha een week geleden was je er volgens mij nog hélemaal weg van := . En volgens mij had je voordat je ‘m kocht ook al uitgebreid nagedacht over wat je wilde? Valt ie dan nu toch weer tegen? Ik vind alles prima hoor haha, maakt mij natuurlijk allemaal niks uit al koop en verkoop je alles wat je hebt, maar valt me op dat je best vaak iets koopt en dan twijfelt en toch weer weg doet etc. Niet zoveel twijfelen, gewoon denken ja die is leuk! Of nu in dit geval, nu je m al hebt en nu toch elke keer als je er naar kijkt twijfel overheerst ipv dat je er blij van wordt, “oké ik doe m weg :D” (en dan wellicht jezelf de volgende x een aankoop waarvan je niet 100% zeker bent of het staat besparen, er staan genoeg voorbeeldfoto’s waarvandaan je volgens mij prima in kan schatten of jouw paard het ook goed staat).

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 17:52

Kimley schreef:

[ [url=m/wjGB82.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohhhh die wil ik ook!!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 18:33

Connaisseur, er staat een complete plum ruffle set op marktplaats, met de streepjesblouse en broek erbij, wel een andere maat geloof ik. :j

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 18:34

Kimley schreef:

[ [url=m/wjGB82.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi! Vind dit wel chique voor op wedstrijd :j

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 18:48

Ik zocht m ook al heel lang! :D

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 19:01

Oh die wil ik ook!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 19:15

Connaisseur schreef:
anoukwendy schreef:

Volgens mij past die tiffany plum erbij, ik heb de grape pad niet meer anders kon ik een foto voor je maken

Daar twijfelde ik ook over. Misschien iemand anders die beide toevallig heeft?

Ik gok meassie want die reageerde met dat t past :P

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 19:24

Tango1979 schreef:
EarthFocus schreef:
Ik vind de Berry Pink wel echt heel tof qua kleur! Maar ik denk dat ik hem niet veel zal gebruiken.

Of ruilen tegen de Suède blush :') ?

Ik vind hem echt prachtig maar nu in de zomer heeft Boy best veel rood in z'n vacht en ik ben er niet wild van...

Ruilen is ook een optie maar niet tegen roze dus. Maar als iemand een blauwe of Petrol ruffle heeft :D

Petrol ruffle heb ik, maar die gaat niet meer weg. Had veel te veel spijt vorige keer toen ik hem verkocht had :')

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 19:29

Sellyxx schreef:
Texas02 schreef:

Ik twijfel of ik de Aqua Floret zal houden of verkopen.. De ene keer dat ik ernaar kijk als hij erop ligt vind ik hem heel mooi en de andere keer vind ik het toch weer net niet..

Haha een week geleden was je er volgens mij nog hélemaal weg van := . En volgens mij had je voordat je ‘m kocht ook al uitgebreid nagedacht over wat je wilde? Valt ie dan nu toch weer tegen? Ik vind alles prima hoor haha, maakt mij natuurlijk allemaal niks uit al koop en verkoop je alles wat je hebt, maar valt me op dat je best vaak iets koopt en dan twijfelt en toch weer weg doet etc. Niet zoveel twijfelen, gewoon denken ja die is leuk! Of nu in dit geval, nu je m al hebt en nu toch elke keer als je er naar kijkt twijfel overheerst ipv dat je er blij van wordt, “oké ik doe m weg :D” (en dan wellicht jezelf de volgende x een aankoop waarvan je niet 100% zeker bent of het staat besparen, er staan genoeg voorbeeldfoto’s waarvandaan je volgens mij prima in kan schatten of jouw paard het ook goed staat).

Teveel geld misschien :')

Ik zie sommige mensen echt bijna ieder nieuw dekje kopen. Ik vraag me dan best wel af hoe je dat financieel doet. Sommigen hebben gewoon 5 setjes per maand nieuw. Dat is als je het op zijn goedkoopst mag uitrekenen toch wel zo'n €600,-.

Ik ben al helemaal happy als ik één dekje in de twee maanden kan kopen en daar tegenover weer één dekje verkoop. Of als ik een keer een limited edition verkoop, dat ik dan twee nieuwe dekjes kan kopen.

Maar enige dekjes die ik nu heb met nog wat waarde zijn de Golden Olive en de Petrol Ruffle.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 20:03

EarthFocus schreef:

Ik zie sommige mensen echt bijna ieder nieuw dekje kopen. Ik vraag me dan best wel af hoe je dat financieel doet. Sommigen hebben gewoon 5 setjes per maand nieuw. Dat is als je het op zijn goedkoopst mag uitrekenen toch wel zo'n €600,-.

Ik ben al helemaal happy als ik één dekje in de twee maanden kan kopen en daar tegenover weer één dekje verkoop. Of als ik een keer een limited edition verkoop, dat ik dan twee nieuwe dekjes kan kopen.

Maar enige dekjes die ik nu heb met nog wat waarde zijn de Golden Olive en de Petrol Ruffle.

Dat vraag ik me ook wel eens af. Ik vind zoveel dekjes echt zo zonde van je geld :=

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 20:14

Mocht iemand hier intressen hebben ik ga alle 3 de beenbescherming weg doen.
1x maat M en L
1x maat M blauw
Mogen alle 3 weg voor 75 euro.
Zijn zo goed als nieuw
Afbeelding

Afbeelding

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 20:44

EarthFocus schreef:
Texas02 schreef:

haha ja een dure hobby :+ maar mijn bericht was niet perse gericht op het punt van teveel geld hoor, want ook dat mag iedereen natuurlijk zelf beslissen hoe iemand zijn/haar geld uitgeeft, en in zo'n verzameltopic is het logisch dat je mensen tegenkomt die ervan houden hier hun geld aan uit te geven. :D mijn punt was meer gericht op wat besluiteloosheid die ik proefde. :) maar ik zeg het wat voorzichtig want het was niet m'n bedoeling er een heel punt van te maken :)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 20:44

Hihi, nou als ik m kwijt moet weer ik wel waar :')

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 20:55

XiiaaooNaa schreef:
Mn merrie vindt het maar shady gedoe met dr veulen …

[ [url=m/xD9kyt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha onder het motto “jong geleerd ….”

Connaisseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 21:48

maessie schreef:
Connaisseur, er staat een complete plum ruffle set op marktplaats, met de streepjesblouse en broek erbij, wel een andere maat geloof ik. :j

Had ik gezien inderdaad, op FB ook een dekje met bandages. Maar heb liever ook een shirtje erbij voor ik het koop, lijkt een moeilijke opgave te worden. Dan wil ik wachten tot het najaar denk ik

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 22:03

Hehe, te veel geld niet hoor :+ Maar misschien doe ik weer dingen niet die anderen dan wel doen, geen idee _O- Maar zoveel heb ik ook helemaal niet vind ik. Op dit moment 6 ES maar de Midnight gaat nog weg (komt wel ooit weer in dressuur weer terug), 2 PS en 1 Lara Tweedie. En dan nog 3 springdekjes van andere merken (BR, Pagony en Mrs Ros), maar als het springzadel weg gaat, gaan die dekjes ook weg. Want dat ligt echt niet onder een dressuurzadel.. Dus dat zijn er 12 in totaal en 9 als de springdekjes weg zijn. Dat is toch niet veel? Ja, en dat spul wat te koop staat omdat het niet goed past op hem, maar niet weg wil (2x Equito en 4x Dotibel), maar dat tel ik niet mee omdat dat hoe dan ook een keer weg gaat.

Wat besluiteloosheid betreft klopt wel een beetje hoor! Maar wat het gewoon is bij die Aqua Floret, ik vind hem echt prachtig zo, als hij er niet op ligt. Maar als hij erop ligt, vind ik het soms echt flets overkomen. Dat ligt er dan ook weer aan in wat voor licht ik hem zie op het paard.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 23:07

Minder uitjes/dingen voor mezelf doen is het antwoord op al mn dekjes en aankopen.
Ik haal daar mn plezier uit. :P

Teveel geld hier helaas geen sprake van hahah

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 23:29

Teveel geld zou wel heel fijn zijn hahah, maar helaas :')

Ik moet wel zeggen, ik heb nu 16 dekjes, en er zijn niet heel veel kleuren waarvan ik zeg: Ja, die wil ik echt nog hebben. Een mooie rood, iets met glitters, misschien nog paars, en daarna zie ik wel wat ik nog wil :)

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 23:43

Ik heb nu 5 Es en 2 PS en nog wat Ankie en Mrs ross, zou graag een grotere collectie hebben maar ben maar een student en kom net rond met de paarden. Dus ik doe een fotoshoot met drie of vier setjes en die gaan er dan weer uit en moeten plaatsmaken voor drie of vier nieuwe

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 00:02

XiiaaooNaa schreef:
Minder uitjes/dingen voor mezelf doen is het antwoord op al mn dekjes en aankopen.
Ik haal daar mn plezier uit. :P

Teveel geld hier helaas geen sprake van hahah

Haha, precies dat! Toevallig heb ik wel dit weekend een vriendin uit Duitsland op bezoek en gaan we wel even naar de dierentuin in Nordhorn en 2x uit eten, en straks in juli nog één nachtje Callantsoog met mijn moeder, maar verder doe ik ook niet zoveel aan uitjes of andere dingen voor mezelf. Ook niet uitgaan oid. Ik geef het liever aan dingen voor mijn paard uit, daar word ik blij van :j

missK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:32

Jeetje alweer een extra korting op de Horselet... Ik hou van korting, begrijp me niet verkeerd, maar hoe geloofwaardig ben je nog als je dekjes hebt van €100 die je nu weg doet voor minder dan €30.
Zonde van het merk dat het zo gelopen is.