Wedstrijd setje bijna compleet!
Geen idee hoe die officieel heet maar.. witte ruffle

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KB12 schreef:Farjen schreef:Rijk wordt je niet meer van die dekjes, ik heb ook andere merken te koop zoals Lemieux en daar krijg je ook continue reacties op: jamaar in de sale zijn ze zoveel..
Ik begrijp ook dat mensen het niet tweedehands willen kopen als het nieuw maar een paar euro duurder is. Het is jammer dat bijvoorbeeld ps niet meer exclusief is en met zoveel kortingen strooit.
EarthFocus schreef:Famke0506 schreef:Gister met de Faded rose Berry gereden, echt een mooie kleurwil eigenlijk ook nog de Berry pink. Iemand die alle 2 de kleuren heeft en op foto heeft? Ben benieuwd
[ [url=m/FHBXeN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tango1979 wilt haar Berry Pink verkopen!
Texas02 schreef:EarthFocus schreef:En alweer nieuwe kleurtjes van PS...
Ik word er echt debiel van ondertussen.
Ik zag trouwens wel een nieuw merk voorbij komen, soort PS, maar een nieuw merk en ook wel veel mooiere dekjes dan de nieuwe PS !
Welke dan (het nieuwe merk)?
Ik twijfel of ik de Aqua Floret zal houden of verkopen.. De ene keer dat ik ernaar kijk als hij erop ligt vind ik hem heel mooi en de andere keer vind ik het toch weer net niet..
[ [url=m/rLuTb2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tango1979 schreef:EarthFocus schreef:Ik vind de Berry Pink wel echt heel tof qua kleur! Maar ik denk dat ik hem niet veel zal gebruiken.
Of ruilen tegen de Suède blush?
Ik vind hem echt prachtig maar nu in de zomer heeft Boy best veel rood in z'n vacht en ik ben er niet wild van...
Ruilen is ook een optie maar niet tegen roze dus. Maar als iemand een blauwe of Petrol ruffle heeft
Sellyxx schreef:Texas02 schreef:
Ik twijfel of ik de Aqua Floret zal houden of verkopen.. De ene keer dat ik ernaar kijk als hij erop ligt vind ik hem heel mooi en de andere keer vind ik het toch weer net niet..
Haha een week geleden was je er volgens mij nog hélemaal weg van. En volgens mij had je voordat je ‘m kocht ook al uitgebreid nagedacht over wat je wilde? Valt ie dan nu toch weer tegen? Ik vind alles prima hoor haha, maakt mij natuurlijk allemaal niks uit al koop en verkoop je alles wat je hebt, maar valt me op dat je best vaak iets koopt en dan twijfelt en toch weer weg doet etc. Niet zoveel twijfelen, gewoon denken ja die is leuk! Of nu in dit geval, nu je m al hebt en nu toch elke keer als je er naar kijkt twijfel overheerst ipv dat je er blij van wordt, “oké ik doe m weg
” (en dan wellicht jezelf de volgende x een aankoop waarvan je niet 100% zeker bent of het staat besparen, er staan genoeg voorbeeldfoto’s waarvandaan je volgens mij prima in kan schatten of jouw paard het ook goed staat).
EarthFocus schreef:Teveel geld misschien
Ik zie sommige mensen echt bijna ieder nieuw dekje kopen. Ik vraag me dan best wel af hoe je dat financieel doet. Sommigen hebben gewoon 5 setjes per maand nieuw. Dat is als je het op zijn goedkoopst mag uitrekenen toch wel zo'n €600,-.
Ik ben al helemaal happy als ik één dekje in de twee maanden kan kopen en daar tegenover weer één dekje verkoop. Of als ik een keer een limited edition verkoop, dat ik dan twee nieuwe dekjes kan kopen.
Maar enige dekjes die ik nu heb met nog wat waarde zijn de Golden Olive en de Petrol Ruffle.
EarthFocus schreef:Texas02 schreef:
Teveel geld misschien
Ik zie sommige mensen echt bijna ieder nieuw dekje kopen. Ik vraag me dan best wel af hoe je dat financieel doet. Sommigen hebben gewoon 5 setjes per maand nieuw. Dat is als je het op zijn goedkoopst mag uitrekenen toch wel zo'n €600,-.
Ik ben al helemaal happy als ik één dekje in de twee maanden kan kopen en daar tegenover weer één dekje verkoop. Of als ik een keer een limited edition verkoop, dat ik dan twee nieuwe dekjes kan kopen.
Maar enige dekjes die ik nu heb met nog wat waarde zijn de Golden Olive en de Petrol Ruffle.
maessie schreef:Connaisseur, er staat een complete plum ruffle set op marktplaats, met de streepjesblouse en broek erbij, wel een andere maat geloof ik.
XiiaaooNaa schreef:Minder uitjes/dingen voor mezelf doen is het antwoord op al mn dekjes en aankopen.
Ik haal daar mn plezier uit.![]()
Teveel geld hier helaas geen sprake van hahah