Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ava_krause schreef:Fly_high schreef:Deze is erg leuk! Komen ze ook uit in suede of enkel loire? Dat glanzende vind ik normaalgesproken 3x niks maar aan de andere kant lijkt me rose zeker niet verkeerd voor de donkerbruine merrie van mijn foto hierboven... wat een dilemma zeg
Bij twijfel zal ik deze limited gewoon kopen. Als je later van gedachten veranderd zijn ze al uitverkocht
Fly_high schreef:ava_krause schreef:
Bij twijfel zal ik deze limited gewoon kopen. Als je later van gedachten veranderd zijn ze al uitverkocht
Dat is weer zo, ik wilde erg graag faded fuchsia van ES maar niet gekocht want paardelief stond geblesseerd en wie gaat nou dekjes voor een paard kopen dat niet eens onder het zadel loopt... daarna was het uiteraard meteen uitverkocht en ik heb er nog geen tweedehands kunnen scoren
Als iemand rose op een donkerbruine of zwarte kan neerleggen zou ik erg dankbaar zijn
Maddy_Paola schreef:Dijon base layer doet bij ej zowaar mee met de actie, dekje weet ik niet
De truffel trekt mij echt niet, maar de rosé vind ik steeds mooier worden eerlijk gezegd, en nu ik niet op vakantie kan vind ik eigenlijk wel dat ik m verdien
Celebi schreef:Maddy_Paola schreef:Dijon base layer doet bij ej zowaar mee met de actie, dekje weet ik niet
De truffel trekt mij echt niet, maar de rosé vind ik steeds mooier worden eerlijk gezegd, en nu ik niet op vakantie kan vind ik eigenlijk wel dat ik m verdien
Heb je een linkje? Ik zie de Dijon alleen maar als vaste prijs item..
Celebi schreef:Maddy_Paola schreef:Dijon base layer doet bij ej zowaar mee met de actie, dekje weet ik niet
Heb je een linkje? Ik zie de Dijon alleen maar als vaste prijs item..