Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:@[naam]: ik zie geen verschil.
pmarena schreef:Verschil London en Lexington: natuurlijk dat bij de Lexington verhoogde VPS aan de achterkant dat wel bij de bouw van je paard moet passen. Maar zoals gezegd kan de Lexington op bestelling ook met normaal VPS geleverd worden (en staat daarvan momenteel een maat 1 op de Opruimings-pagina) dus dat is ook een mogelijkheid want veel mensen vinden de Lexington wel een mooier zadel om te zien.
Citaat:Lexington maat 1. Standaard model dat zoals elke Lexington in tegenstelling tot de andere Barefoots met aan de achterkant verhoogd VPS geleverd wordt. Zie de omschrijving van de Lexington
JoyceLa schreef:Pmarena, jij lijkt mij er verstand van te hebben.
Kan jij mij vertellen waar harde inlages voor dienen?
Kirsha schreef:Ik meld me ook weer eenspmarena schreef:Verschil London en Lexington: natuurlijk dat bij de Lexington verhoogde VPS aan de achterkant dat wel bij de bouw van je paard moet passen. Maar zoals gezegd kan de Lexington op bestelling ook met normaal VPS geleverd worden (en staat daarvan momenteel een maat 1 op de Opruimings-pagina) dus dat is ook een mogelijkheid want veel mensen vinden de Lexington wel een mooier zadel om te zien.
Dus die op de opruimigspagina heeft wel normaal VPS? Want in de beschrijving staat dit:Citaat:Lexington maat 1. Standaard model dat zoals elke Lexington in tegenstelling tot de andere Barefoots met aan de achterkant verhoogd VPS geleverd wordt. Zie de omschrijving van de Lexington
Hier maakte ik juist weer uit op dat deze wel verhoogd VPS heeft of lees ik dan zo scheef
pmarena schreef:JoyceLa schreef:Pmarena, jij lijkt mij er verstand van te hebben.
Kan jij mij vertellen waar harde inlages voor dienen?
Ligt eraan wat je bedoelt met harde inlages?
Welk materiaal / merk / naam / type?
Ikzelf hou niet van harde inlages, wil wel graag wat veerkracht er in hebben, wanneer je er met een vinger in prikt dat die er wel een stukje in weg zakt maar er niet makkelijk doorheen prikt zeg maar dus niet al te zacht
Anoniem schreef:Kwetal mag/ kan je vertellen wat voor nieuwe modellen ghost eraan komen?
Ik mag helaas zeker deze week niet rijden, rug is enorm aan t kloten.
Dus de quevis testen staat nog even on hold helaas..