Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
garffpamela schreef:Heel mooi de koraal!!
Hoe vallen de rijleggings van es? En weet iemand wat de welkoms kortingscode is?
Alvast bedankt
Blacky94 schreef:garffpamela schreef:Heel mooi de koraal!!
Hoe vallen de rijleggings van es? En weet iemand wat de welkoms kortingscode is?
Alvast bedankt
Ik heb ze zelf (de Moderns) in een maatje kleiner dan normaal (S ipv M(/38)). Zitten ze wel meer aangesloten en vond dat zelf prettiger zitten, want zit best wat rek in maar hoef ze iig nooit te hijsen. Ben daar ooit eens voor naar de winkel gegaan om te passen. Ik wil in periodes met veel stress nog wel eens wat jojo-en in gewicht en kreeg dan bijv. rugpijn van mn PSoS Helena legging (maat 38) omdat de band dan teveel druk gaf, terwijl ik daar met de Modern van ES geen last van had.
garffpamela schreef:Blacky94 schreef:Ik heb ze zelf (de Moderns) in een maatje kleiner dan normaal (S ipv M(/38)). Zitten ze wel meer aangesloten en vond dat zelf prettiger zitten, want zit best wat rek in maar hoef ze iig nooit te hijsen. Ben daar ooit eens voor naar de winkel gegaan om te passen. Ik wil in periodes met veel stress nog wel eens wat jojo-en in gewicht en kreeg dan bijv. rugpijn van mn PSoS Helena legging (maat 38) omdat de band dan teveel druk gaf, terwijl ik daar met de Modern van ES geen last van had.
Super dankjewel! Ik las online dat de grote maten juist heel krap vielen. Maar ik twijfel tussen de M of L van de movement. De modern van es zie ik helaas niet meer op hun site.
Citaat:Oh grapje, ik bedoelde ook de Movement. Was denk ik qua naam even in de war met de Modern dekjes.
Equi Divino heeft er trouwens een hele rits in de sale voor 50eu.
garffpamela schreef:Citaat:Oh grapje, ik bedoelde ook de Movement. Was denk ik qua naam even in de war met de Modern dekjes.
Equi Divino heeft er trouwens een hele rits in de sale voor 50eu.
Oh super dankjewel!
Misschien moet ik dan toch maar voor de M gaan ipv L
Of is het een stevige wat dikkere stof? Dan kan ik beter voor de L gaan. Ik heb altijd montar broeken in 40
Ik heb wel brede heupen, maar een smalle taille
MyWishMax schreef:Ik zou die ps seagrass wel willen, heel chique. Zit te kijken naar de es pistachio namelijk, maar vind ps fijner liggen. Ik kan dat grotere juist goed hebben met lange zweetbladen haha. Maar ook evening haze en wil eigenlijk die nieuwe groene van es maar dan wedstrijd dekje, dus met die groene rand. Alleen dan moet ik eerst afwachten of we ooit nog op dat niveau komen. Woensdag weer een controle, maar zelfs als alles goed blijft gaan duurt dat minimaal nog half jaar. Hebben er nu half jaar opzitten met haar afgebroken stukjes gewricht en helaas ook acute artrose
Heb er sowieso een paar op lijstje staan die ik eventueel wil kopen. Maar sommige prijzen zijn echt niet normaal. Het blijven tweedehands dekjes en als ze dan ook slecht onderhouden zijn?Of verplicht een complete set met kleding en bandages. Bandages gebruik ik al niet, slecht voor paard dus daar ga ik geen geld aan uitgeven, kleding is echt nooit de juiste maat.
Maar dan dik boven de 130 euro voor een oud dekje en bandages die zelfs nog verknipt zijn. Het zijn ook niet de hele unieke kleuren ofzo.
De nieuwe kleuren zijn niet mijn smaak, helaas.