PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ballard_L

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 16:51

Moeilijke kleur om op de foto te zetten, maar wel lekkere frisse kleurtjes:)
Afbeelding

Sterrenpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 17:40

Hier wel de mint op mijn haflinger
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 18:01

Heel mooi! Maar ik blijf bang dat hij te veel op de Equito Peppermint lijkt. En dat is echt één van mijn favorieten, dat gaat ES niet verslaan :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 18:02

Toch blijf ik het idee hebben dat de peppermint meer groen is dan deze. E

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 19:25

Ik vind die mint prachtig staan op een haflinger!
Daar zou ik denk ik de coral minder mooi op vinden (persoonlijke voorkeur natuurlijk)

De mint zelf raakt mij niet echt, ik had met de coral meteen dat ik dacht ja!
Foto op een paard moet nog even wachten..... planningen zijn er om je er niet aan te houden toch hahahaha

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 21:09

garffpamela schreef:
Heel mooi de koraal!!

Hoe vallen de rijleggings van es? En weet iemand wat de welkoms kortingscode is?

Alvast bedankt

Ik heb ze zelf (de Moderns) in een maatje kleiner dan normaal (S ipv M(/38)). Zitten ze wel meer aangesloten en vond dat zelf prettiger zitten, want zit best wat rek in maar hoef ze iig nooit te hijsen. Ben daar ooit eens voor naar de winkel gegaan om te passen. Ik wil in periodes met veel stress nog wel eens wat jojo-en in gewicht en kreeg dan bijv. rugpijn van mn PSoS Helena legging (maat 38) omdat de band dan teveel druk gaf, terwijl ik daar met de Modern van ES geen last van had.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 21:41

Ooh die is wel gaaf zo <3 peppermint van equito is wel weer een andere tint, frisser en wat feller.
Coral vind ik ook wat minder voor op een haf.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 22:08

maessie schreef:
Ooh die is wel gaaf zo <3 peppermint van equito is wel weer een andere tint, frisser en wat feller.
Coral vind ik ook wat minder voor op een haf.

Hij lijkt idd anders. Dus twijfel... Want misschien vind ik die van ES wel mooier

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 22:55

Ik heb besloten ze beide niet te nemen. Maar ik geniet graag mee van jullie foto's! :)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 08:12

Ik vind ze beiden heel mooi!
Alleen de mint lijkt enorm op de sage van Lemieux en die heb ik net verkocht :+ Ik pak die lichte kleuren weinig

garffpamela

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 08:34

Blacky94 schreef:
garffpamela schreef:
Heel mooi de koraal!!

Hoe vallen de rijleggings van es? En weet iemand wat de welkoms kortingscode is?

Alvast bedankt

Ik heb ze zelf (de Moderns) in een maatje kleiner dan normaal (S ipv M(/38)). Zitten ze wel meer aangesloten en vond dat zelf prettiger zitten, want zit best wat rek in maar hoef ze iig nooit te hijsen. Ben daar ooit eens voor naar de winkel gegaan om te passen. Ik wil in periodes met veel stress nog wel eens wat jojo-en in gewicht en kreeg dan bijv. rugpijn van mn PSoS Helena legging (maat 38) omdat de band dan teveel druk gaf, terwijl ik daar met de Modern van ES geen last van had.

Super dankjewel! Ik las online dat de grote maten juist heel krap vielen. Maar ik twijfel tussen de M of L van de movement. De modern van es zie ik helaas niet meer op hun site.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 14:51

garffpamela schreef:
Blacky94 schreef:

Super dankjewel! Ik las online dat de grote maten juist heel krap vielen. Maar ik twijfel tussen de M of L van de movement. De modern van es zie ik helaas niet meer op hun site.

Oh grapje, ik bedoelde ook de Movement. Was denk ik qua naam even in de war met de Modern dekjes.
Equi Divino heeft er trouwens een hele rits in de sale voor 50eu.

garffpamela

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 16:29

Citaat:
Oh grapje, ik bedoelde ook de Movement. Was denk ik qua naam even in de war met de Modern dekjes.

Oh super dankjewel!
Misschien moet ik dan toch maar voor de M gaan ipv L

Of is het een stevige wat dikkere stof? Dan kan ik beter voor de L gaan. Ik heb altijd montar broeken in 40

Ik heb wel brede heupen, maar een smalle taille

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 18:59

Gisteren en vandaag nog niet de mint gebruikt, maar wel een vergelijk gemaakt. De ES Striking Valley, PS Seagrass en ES Mint. Zowel in tl verlichting als zonlicht.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 20:18

garffpamela schreef:
Citaat:

Oh super dankjewel!
Misschien moet ik dan toch maar voor de M gaan ipv L

Of is het een stevige wat dikkere stof? Dan kan ik beter voor de L gaan. Ik heb altijd montar broeken in 40

Ik heb wel brede heupen, maar een smalle taille

Ik heb zelf wel normale/relatief smalle? heupen denk ik. Omgekeerde driehoek qua figuur iig, bredere schouders dan heupen iig.

Ik vind de stof dik zat, ondanks alle rek. Heb wel eens een Maya DeLorez gehad en die was flink dunner.

Dit is zo snel even 1 vd weinige fotos die ik kan vinden, ben momenteel op vakantie dus kan even geen betere maken :o

Afbeelding

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 20:19

Ik had niet in de planning staan om te rijden vandaag, want ik moest op onze stal jureren. Maar toen ik klaar was, dacht ik, hup! Paard zadelen en even half uur rijden.

Daarom had ik de coral niet mee haha.
Morgen nieuwe kans!

Maar heb de purple glimmer erop gehad, met dat zonnetje bijna oogverblindend haha. Maar wel een hele moeilijke kleur om op de foto te krijgen

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 20:51

Purple Glimmer is heel mooi! <3 Fijn dat je nog even kon rijden!

@DinkeyGirl ik wilde nog reageren en toen ben ik het weer vergeten, sorry! Wat fijn dat ze weer goed is! Doet ze die worteloefeningen braaf? Ymoko is in principe altijd braaf met eten aannemen, maar met die stretches wordt hij zo geïrriteerd dat hij je gewoon in je hand pakt, zowel met wortels als met snoepjes. Dus die kan ik niet doen. Met mijn vorige paard deden we ze gewoon standaard, maar dat wil niet met hem _O- En de Ruby Wine blijf ik een mooie kleur vinden!

@Maritelisab oeh, daar lijkt hij wel heel mooi bij! De PS Seagrass is dezelfde kleur als de ES Pistachio White toch? Die kwam ook in de buurt van de Equito Peppermint, dus dan zou het toch best wel een andere kleur moeten zijn. Donkerder dan de Peppermint.

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-25 19:33

De Purple Glimmer blijft zo mooi <3

Helemaal vergeten erop te reageren, maar de mint op een haflinger, echt prachtig!

Vandaag de mint dan ook eindelijk op gehad!
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-25 20:12

Op die van jou ook heel mooi!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 06:57

Ik zou die ps seagrass wel willen, heel chique. Zit te kijken naar de es pistachio namelijk, maar vind ps fijner liggen. Ik kan dat grotere juist goed hebben met lange zweetbladen haha. Maar ook evening haze en wil eigenlijk die nieuwe groene van es maar dan wedstrijd dekje, dus met die groene rand. Alleen dan moet ik eerst afwachten of we ooit nog op dat niveau komen. Woensdag weer een controle, maar zelfs als alles goed blijft gaan duurt dat minimaal nog half jaar. Hebben er nu half jaar opzitten met haar afgebroken stukjes gewricht en helaas ook acute artrose :=

Heb er sowieso een paar op lijstje staan die ik eventueel wil kopen. Maar sommige prijzen zijn echt niet normaal. Het blijven tweedehands dekjes en als ze dan ook slecht onderhouden zijn? :n Of verplicht een complete set met kleding en bandages. Bandages gebruik ik al niet, slecht voor paard dus daar ga ik geen geld aan uitgeven, kleding is echt nooit de juiste maat. :+ Maar dan dik boven de 130 euro voor een oud dekje en bandages die zelfs nog verknipt zijn. Het zijn ook niet de hele unieke kleuren ofzo.

De nieuwe kleuren zijn niet mijn smaak, helaas.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 11:56

MyWishMax schreef:
Ik zou die ps seagrass wel willen, heel chique. Zit te kijken naar de es pistachio namelijk, maar vind ps fijner liggen. Ik kan dat grotere juist goed hebben met lange zweetbladen haha. Maar ook evening haze en wil eigenlijk die nieuwe groene van es maar dan wedstrijd dekje, dus met die groene rand. Alleen dan moet ik eerst afwachten of we ooit nog op dat niveau komen. Woensdag weer een controle, maar zelfs als alles goed blijft gaan duurt dat minimaal nog half jaar. Hebben er nu half jaar opzitten met haar afgebroken stukjes gewricht en helaas ook acute artrose :=

Heb er sowieso een paar op lijstje staan die ik eventueel wil kopen. Maar sommige prijzen zijn echt niet normaal. Het blijven tweedehands dekjes en als ze dan ook slecht onderhouden zijn? :n Of verplicht een complete set met kleding en bandages. Bandages gebruik ik al niet, slecht voor paard dus daar ga ik geen geld aan uitgeven, kleding is echt nooit de juiste maat. :+ Maar dan dik boven de 130 euro voor een oud dekje en bandages die zelfs nog verknipt zijn. Het zijn ook niet de hele unieke kleuren ofzo.

De nieuwe kleuren zijn niet mijn smaak, helaas.

Van PS hebben je ook de sage die lijkt meer op de pistachio.

Afbeelding

Ik heb ook niet zo veel met de nieuwe kleuren, vind de oudere PSoS veel mooier. En inderdaad de prijzen die sommige vragen zijn echt belachelijk |o

Succes woensdag met de controle, hopelijk goed nieuws!

Texas haha ja gelukkig doet ze dat heel braaf, lekker rekken en strekken! :D

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 14:01

De nieuwe kleuren van es trekken mij ook niet zo. Vindt zo´n contrast rand wel mooier.

Iemand misschien hier die zijn ps cranberry teovallig weg wil doen?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 14:50

Ik zag hier een paar keer de Lemieux Sage voorbij komen in vergelijking met de Mint. Heeft iemand misschien een foto van de Lemieux Sage in goed licht voor mij? Het kon wel eens net een slag donkerder zijn dan de Equito Peppermint, zoiets zoek ik nog bij mijn Jade halster van Kramer.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 15:03

Lemieux sage in loire
Afbeelding
Afbeelding

En in mesh variant
Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 15:36

Het Coral dekje is onderweg! :D