Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farjen schreef:Rijk wordt je niet meer van die dekjes, ik heb ook andere merken te koop zoals Lemieux en daar krijg je ook continue reacties op: jamaar in de sale zijn ze zoveel..
candalisa schreef:Hier ook nog 2 gloednieuwe dekjes liggen voor €50 met kaartjes en al en dan krijg je ja voor €35 incl verzenden wil ik ze wel nou dan blijven ze liggen
EarthFocus schreef:En alweer nieuwe kleurtjes van PS...
Ik word er echt debiel van ondertussen.
Ik zag trouwens wel een nieuw merk voorbij komen, soort PS, maar een nieuw merk en ook wel veel mooiere dekjes dan de nieuwe PS !
Ik zag trouwens wel een nieuw merk voorbij komen, soort PS, maar een nieuw merk en ook wel veel mooiere dekjes dan de nieuwe PS !
Texas02 schreef:Welke dan (het nieuwe merk)?
Ik twijfel of ik de Aqua Floret zal houden of verkopen.. De ene keer dat ik ernaar kijk als hij erop ligt vind ik hem heel mooi en de andere keer vind ik het toch weer net niet..
[ [url=m/rLuTb2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: Estrella Equestrian heet het merk
KikiCelinevs schreef:EarthFocus schreef:En alweer nieuwe kleurtjes van PS...
Edit: Estrella Equestrian heet het merk
Wat zag je ervan voorbijkomen dan? Voor zover ik weet is het een canadees bedrijf en verzenden ze niet naar Nederland.
EarthFocus schreef:Ik vind de Berry Pink wel echt heel tof qua kleur! Maar ik denk dat ik hem niet veel zal gebruiken.
Of ruilen tegen de Suède blush?
anoukwendy schreef:_Lorette_ schreef:Toch is het met ES niet veel beter en die doen minder gek dan PS in aantal dekjes + sale...
Klopt maar ze lijken vaak wel als twee druppels water op elkaar
Precies dit idd, ps verpest het een beetje voor es nu
anoukwendy schreef:Connaisseur schreef:De kan is vast klein maar.. Mocht iemand de plum ruffle met willow plum shirt L verkopen hoor ik het graag
Volgens mij past die tiffany plum erbij, ik heb de grape pad niet meer anders kon ik een foto voor je maken