Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirsha schreef:xManon_ schreef:Ik heb al gezocht maar kan niet echt het antwoord op mijn vraag vinden. Is een HAF pad geschikt voor onder een bf zadel met vps?
Ondanks elastische singel ligt mijn Cherokee nog steeds niet lekker stabiel en las hier iemand die niet meer zo schuift met haf pad dus wil dat misschien ook proberen. Ik weet niet of pony gevoelig is op de huid maar daar kom ik dan wel achter.
Dat was ik - ik heb er destijds een onder mijn Arizona gehad en nu onder de Justadjust en dat gaat echt prima, hele nette afdrukken
xManon_ schreef:Kirsha schreef:Dat was ik - ik heb er destijds een onder mijn Arizona gehad en nu onder de Justadjust en dat gaat echt prima, hele nette afdrukken
Oke, dankjewel! Ik heb ook op je facebook advertentie gereageerd.![]()
Wat betreft opstappen, ik moet echt het krukje naast pony zetten want andersom gaat niet. Hij zet áltijd nog een stap ervandaan. Ik probeer wel tegenwoordig ook aan de andere kant op te stappen, vooral omdat mijn zadel naar links zakt. Voelt heel gek maar ik denk wel dat het goed is om allebei de kanten te pakken
TinePine schreef:Op kunnen stappen van twee kanten kan handig zijn. Ik doe het ook nooit. Maar eens een projectje van maken....
Wie van jullie kan er met de Ghost opstappen vanaf de grond. Is mij nog niet gelukt. Dan zakt het scheef. Jammer bij lange ritten. Moet ik iemand anders vragen om te hangen aan de andere kant. Geen probleem, maar wel als ik alleen onderweg ben.
Bliksem schreef:Vandaag is lilianne langs geweest en mijn stippel krijgt een piccolo quilty. Nu twijfel ik nog over de kleur- en materialen combi, iemand zin om mee te denken?
[ [url=m/9QrNA6.jpg]Afbeelding[/url] ]
De zwarte lorica vind ik wel mooi
[ [url=m/t1wT9c.png]Afbeelding[/url] ]
En dan met deze bruin erbij?
Iemand hier al ervaring met lorica, zit dat lekker/stroef?
Met dat nieuwe synthetische materiaal denk ik al helemaal niemand ervaring? Of kon je dat toevallig voelen op HE?