Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Needje schreef:Een peesbeschermer is alleen om klappen op te vangen. Nergens anders voor.
En een paard zou in principe gewoon zonder moeten kunnen.
Needje schreef:Je moet doen en laten wat je zelf het beste acht.
Maar zonder medische reden zie ik iig geen nut voor het dragen van bandages.
Needje schreef:Je moet doen en laten wat je zelf het beste acht.
Jolliegirl schreef:Marigold schreef:ik zie het nut ook niet in van bandages, heeft het nut?
wie weet dat?
voor het mooie..
het bied géén versteviging.. en amper bescherming + dat het los kan raken en er veel mensen zijn die bandageren zonder dat ze echt weten hoe het moet
Yellomofoon schreef:Needje schreef:Je moet doen en laten wat je zelf het beste acht.
Heb ik geen medische reden dan?
KiWiKo schreef:een bandage KAN daarop nooit genoeg steun bieden........ het is maar een lappie stof wat 400 kilo moet corrigeren....... denk het niet![]()
KiWiKo schreef:Steek je vingers eens een kwartier in de ijskast en probeer dan of je nog fatsoenlijk kan typen op een toetsenbordeen bandage KAN daarop nooit genoeg steun bieden........ het is maar een lappie stof wat 400 kilo moet corrigeren....... denk het niet![]()
frannyc schreef:peesbeschermers vind ik beter dan bandages, bescherming is wel belangrijk! het is idd niet natuurlijk om ijzers onder te laten slaan, op een paard te gaan zitten en er dan ook nog rondjes mee te gaan rijden, als je het doet doe het dan wel zo veilig mogelijk!
annemijn1010 schreef:Bandages zijn niet slecht! Als je ze verkeerd om doet en als je het goed doet heb ik er geen last van maar je moet het zelf weten je moet ook geen bandages omdoen met springen
Beaux schreef:Je hoeft toch niet alles te onderbouwen cq verdedigen?
kakanox schreef:KiWiKo schreef:Steek je vingers eens een kwartier in de ijskast en probeer dan of je nog fatsoenlijk kan typen op een toetsenbordeen bandage KAN daarop nooit genoeg steun bieden........ het is maar een lappie stof wat 400 kilo moet corrigeren....... denk het niet![]()
Heeft niks met de vrieskou te maken, puur met het temperatuurverschil. Rond lichaamstemperatuur werken zenuwen van een zoogdier het best.