Alane schreef:Ook over een splinternieuwe fiets kun je met een auto overheen rijden.... en dus kan ook een nieuw zadel gevallen zijn of ondeskundig gebruikt.
dus over alle zadels die gemaakt zijn na 95 hebben ze met een auto gereden
Alane schreef:Wat is nu de definitie van een diepe zit?
en dan bedoel ik als een zadel op een paard ligt met een en zonder ruiter.
maw hoe herken je aan de buitenkant een diepe zit. (het leuke zou zijn met een foto van het zadel .
niet altijd herkenbaar aan de buitenkant
maar wel aan de slag in de boom die je ziet, als je het zadel uit elkaar haalt
en dan op je paard legt, zo'n zadelboom draagt nl niet over de hele lengte
Alane schreef:Unamie: verder praten heeft eigenlijk/absoluut geen zin, jij bent zo ovetuigd van je gelijk, alhoewel jouw kennis en weten van horen zeggen komt met jouw intepretaties en dus jouw eigen 'waarheid' erbij en niet die van een expert zelf... en je absoluut niet open staat voor hetgeen een ander schrijft.
We hebben nu al 2 zadelmakers gevraagd die beide zelf zadels maken en een stuk of 2, 3 zadelmakers die onafhankelijk van elkaar jouw verhaal weerleggen.. en waarvan er 1 reseller is van KN en dan ben ik helaas geneigd om die personen te geloven en niet jouw van-horen-zeggen verhaal die door helemaal niemand, behalve je dochter Taffy, wordt ondersteunt.
misschien wel, maar wel omdat ik gezien heb wat een diepe zit kán doen met de rug van je paard
neem de reactie van jodievanmij
ze is gaan kijken en nadat ze heeft gezien is ze ook overtuigd
ik zei al in het begin van het topic.. ga eens kijken in meppel en geef dan je oordeel
foto's ga ik hier zeker plaatsen als ik er weer geweest ben
jammer dat sronnie en harnessmaker de beloofde foto's van een kale boom mét diepe zit op een paard niet hebben gefotograveerd
dat had ws meer duidelijkheid gegeven