Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Als het de Golden Brass is, kost het mij in ieder geval geen geld. Die heb ik toen verkocht en geen moment spijt van gehad.
Is de Orchid Bloom al wel eens ergens in de aanbieding geweest?
MISTRAL94 schreef:mcjv schreef:Dank dames! Het is m’n eerste PS en ik probeer nu stiekem het topic te ontwijken omdat ik veel berichten zie over sale.
SterkteIk heb ook een poging gedaan. Helaas niet gelukt
MISTRAL94 schreef:Texas02 schreef:Als het de Golden Brass is, kost het mij in ieder geval geen geld. Die heb ik toen verkocht en geen moment spijt van gehad.
Is de Orchid Bloom al wel eens ergens in de aanbieding geweest?
Ja onlangs nog, meende Ruitergoed of was het nou Hypostore. Ik heb hem ook, is ook een mooi kleurtje
Texas02 schreef:Ja, klopt! Ik had mezelf ervan overtuigd dat ik hem niet wilde, en toen zag ik hem een paar maanden geleden in het echt bij EppleJeck.. Ja, toen wilde ik hem dus welMocht ik de Marine nog kunnen verkopen, misschien dat ik hem dan nog wel mag van mezelf.. Ik twijfel nog..
MISTRAL94 schreef:Jeetje wat gaan jullie hard![]()
Zal die golden brass onderdeel zijn, van die nieuwe collectie die binnenkort uitkomt? Scheelt mij weer geld dan, ik hoef hem niet
Phrono schreef:Hey bekendeik weet het niet zo goed, maar deze taupe heeft heel lichtjes een rose gloed vind ik, heel mooi!
Haha ja, na al die jaren nog steeds een obsessie die dekjes. Ik heb het met ES en PS lang tegen kunnen houden. Maar goed nu is het leed niet meer te overzien
Ben wel heel blij met mijn nieuwe
[ [url=m/nEVtxk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Hij is wel heel mooiEigenlijk is de kast vol.. Maar ik zou één dekje naar huis kunnen verplaatsen, alleen welke
Dan past er wel weer een andere in..
![]()
Ik wil de PS of Sweden Marine verkopen, wel in Full Jump. Maar er is nog iemand hier op Bokt geïnteresseerd, daar moet ik wel even eerst op antwoord wachten, mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn.
Is eigenlijk al bekend wat voor nieuwe kleur ES gaat uitbrengen in januari? En wanneer? Einde van de maand weer zeker?
Roulette_ schreef:Danique_G schreef:Denk niet dat de golden brass onderdeel is? Die was redelijk recent nog in collectie geloof ik
Dik een jaar geleden alweer, had hem al voor het vorige topic. Wel nog steeds een van mijn favorieten, staat zo mooi op een donkerbruine.
AlwaysH schreef:Mijn vest is nog steeds verdwenen bij DHL. Tweede keer achter elkaar.. stomme dhl..