PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Raineri

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 00:49

Denk niet dat de golden brass onderdeel is? Die was redelijk recent nog in collectie geloof ik

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 01:09

Als het de Golden Brass is, kost het mij in ieder geval geen geld. Die heb ik toen verkocht en geen moment spijt van gehad.

Is de Orchid Bloom al wel eens ergens in de aanbieding geweest?

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 01:37

Dank dames! Het is m’n eerste PS en ik probeer nu stiekem het topic te ontwijken omdat ik veel berichten zie over sale. :+

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 01:37

Texas02 schreef:
Als het de Golden Brass is, kost het mij in ieder geval geen geld. Die heb ik toen verkocht en geen moment spijt van gehad.

Ja onlangs nog, meende Ruitergoed of was het nou Hypostore. Ik heb hem ook, is ook een mooi kleurtje <3

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 01:38

mcjv schreef:
Dank dames! Het is m’n eerste PS en ik probeer nu stiekem het topic te ontwijken omdat ik veel berichten zie over sale. :+

Sterkte :D Ik heb ook een poging gedaan. Helaas niet gelukt :+

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 01:40

MISTRAL94 schreef:
mcjv schreef:

Sterkte :D Ik heb ook een poging gedaan. Helaas niet gelukt :+

Ach.. ik vul steeds mijn winkelmand en dan druk ik hem gauw weg. :+ Als ik een ander dekje verkoop, mag ik wel vind ik….. hmmmmmm. :Y)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 01:43

MISTRAL94 schreef:
Texas02 schreef:

Ja onlangs nog, meende Ruitergoed of was het nou Hypostore. Ik heb hem ook, is ook een mooi kleurtje <3

Ja, klopt! Ik had mezelf ervan overtuigd dat ik hem niet wilde, en toen zag ik hem een paar maanden geleden in het echt bij EppleJeck.. Ja, toen wilde ik hem dus wel :+ Mocht ik de Marine nog kunnen verkopen, misschien dat ik hem dan nog wel mag van mezelf.. Ik twijfel nog.. :D

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 06:24

Texas02 schreef:
Ja, klopt! Ik had mezelf ervan overtuigd dat ik hem niet wilde, en toen zag ik hem een paar maanden geleden in het echt bij EppleJeck.. Ja, toen wilde ik hem dus wel :+ Mocht ik de Marine nog kunnen verkopen, misschien dat ik hem dan nog wel mag van mezelf.. Ik twijfel nog.. :D

Welke is dat die je verkopen wilt? Ik zeg doen :D Het is een lastig kleurtje om op de foto te krijgen maar zo leuk <3

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 07:52

Hij is wel heel mooi <3 Eigenlijk is de kast vol.. Maar ik zou één dekje naar huis kunnen verplaatsen, alleen welke :+ Dan past er wel weer een andere in.. _O-

Ik wil de PS of Sweden Marine verkopen, wel in Full Jump. Maar er is nog iemand hier op Bokt geïnteresseerd, daar moet ik wel even eerst op antwoord wachten, mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn.

Is eigenlijk al bekend wat voor nieuwe kleur ES gaat uitbrengen in januari? En wanneer? Einde van de maand weer zeker?

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 08:14

maessie schreef:
Golden brass scheelt weer, die ligt hier al :D

@kimley, op jou foto zag je het in de hals ook dat het vest daar breder valt, wel fijn dat t bij jou niet trekt!

Maar dat doen de baselayers en het faith vest ook bij mij :')

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-22 09:06

Danique_G schreef:
Denk niet dat de golden brass onderdeel is? Die was redelijk recent nog in collectie geloof ik

Dik een jaar geleden alweer, had hem al voor het vorige topic. Wel nog steeds een van mijn favorieten, staat zo mooi op een donkerbruine.

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 09:40

Als de Golden Brass terugkomt hoef ik niet eens na te denken. Ik vind dat zo'n vreemde kleur. (Laten we het daar maar bij laten :') )

Wel had ik mij voorgenomen te gaan sparen...
Maar als PS ineens met sale komt overal, dan gaat dat toch niet :(.

Dus de Suède Burnt Orange en de Suède Blush besteld.

*foei Gaby!*

JanneJ2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 09:40

Ik zag heel recent ook nog ergens de Golden Brass staan, ik denk bij de hypostore. Dus die hebben hem noooit helemaal uitverkocht gehad. Staan inderdaad ook wel veel op marktplaats. Op mijn fries ben ik er helemaal gek op. Maar ben eigenlijk wel toe aan een mooi nieuw kleurtje (of een goede comeback van de grenadine of forest green)

Afwachten dan maar :)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:05

MISTRAL94 schreef:
Jeetje wat gaan jullie hard :wow:

Zal die golden brass onderdeel zijn, van die nieuwe collectie die binnenkort uitkomt? Scheelt mij weer geld dan, ik hoef hem niet :o

Phrono schreef:
Hey bekende :D ik weet het niet zo goed, maar deze taupe heeft heel lichtjes een rose gloed vind ik, heel mooi!

Haha ja, na al die jaren nog steeds een obsessie die dekjes. Ik heb het met ES en PS lang tegen kunnen houden. Maar goed nu is het leed niet meer te overzien :+

Ben wel heel blij met mijn nieuwe

[ [url=m/nEVtxk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Meestal doen ze bij een release niet zo geheimzinnig. Dan zeggen ze gewoon dat ie over 3 dagen terug komt maar ik heb geen idee haha

Die deep olivine is echt zo chique <3

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:07

Texas02 schreef:
Hij is wel heel mooi <3 Eigenlijk is de kast vol.. Maar ik zou één dekje naar huis kunnen verplaatsen, alleen welke :+ Dan past er wel weer een andere in.. _O-

Ik wil de PS of Sweden Marine verkopen, wel in Full Jump. Maar er is nog iemand hier op Bokt geïnteresseerd, daar moet ik wel even eerst op antwoord wachten, mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn.

Is eigenlijk al bekend wat voor nieuwe kleur ES gaat uitbrengen in januari? En wanneer? Einde van de maand weer zeker?

Als je die marine dus niet veel gebruikt is de keuze toch makkelijk om die mee naar huis te nemen :P

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:08

Roulette_ schreef:
Danique_G schreef:

Dik een jaar geleden alweer, had hem al voor het vorige topic. Wel nog steeds een van mijn favorieten, staat zo mooi op een donkerbruine.

De goldenbrass is idd een van de allereerste collecties geloof ik, ik heb hem nog met de oude stiksels, en dat was toen ook een release

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:10

Deze is ook nog onderweg hierheen, de pink pearl maar dan zonder pearl. Vind die super chique <3 maar dan heb ik echt genoeg roze geloof ik :=
Afbeelding

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:11

AlwaysH schreef:
Mijn vest is nog steeds verdwenen bij DHL. Tweede keer achter elkaar.. stomme dhl..

Het zou me na afgelopen week niet verbazen als die gewoon bij een ander in huis ligt.
Ik zou deze week mijn sta-zit bureau geleverd krijgen. 3 pakketten, het blad, het onderstel en een kabelgoot.
Ik was al chagrijnig want pakket van ‘het onderstel’ was beschadigd en weer helemaal dicht getapet. Kon ook zien dat de inhoud beschadigd was. Vond de inhoud ook al dubieus eruit zien, niet per se een onderstel.
Maak het pakket open, zit er een tv meubel in van de Lidl.

Afbeelding

Tot zover DHL :Y).
Maar niet dat PostNL heel veel beter is. Denk dat ze allemaal overbelast zijn. DPD gaat hier meestal goed.

Ik hoop dat jouw vest snel boven water komt!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:12

anoukwendy schreef:
Deze is ook nog onderweg hierheen, de pink pearl maar dan zonder pearl. Vind die super chique <3 maar dan heb ik echt genoeg roze geloof ik :=
[ [url=m/QJRISf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh dat vind ik echt veel chiquer dan de parels!! :j

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:16

Hebben jullie ervaring met de Chrissy bodywarmer?

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:24

Extra kast zullen ze op stal niet waarderen helaas... wel de optie om kast van vriendin te gebruiken of dan maar thuis opslaan. Heb nog zo'n grote wishlist....

Deep olivine
Grenadine
Mahony glimmer
Monaco blue
Bronze gold
Silver cloud
Parisian blue

En van ps ook nog wel een lijstje... oeps

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:26

Hoe ziet de grenadine eruit? De naam klinkt leuk in ieder geval :D

Monaco blue staat ook op mijn lijstje en nog een mooie grijze zou ik graag hebben.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 10:40

Leuk, nieuw topic! Ik lees weer mee!
Heb denk ik nu zo’n 30 sets. En m’n jonkie staat in training, dus binnenkort na drie jaar eindelijk m’n dekjes gebruiken. *\o/*

Milagrito

anoukwendy schreef:
[ [url=m/QJRISf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, ik hou heel erg van roze, want ik hou niet van parels.
Waar haal je die met een dubbel snoer?

Samantha_

Mooi die olivine!
Zou op m’n vos ook wel mooi staan maar heb de golden olive al.
Ik wil ook nog heel graag de Monaco blue.
Gisteren met de pistachio white les gereden, en hij is nog schoon haha.

Ik vind dhl meestal ook drama. Al paar keer gehad dat ik mail kreeg dat het was afgeleverd terwijl ik op m’n werk was. En kom ik uren later thuis staat het gewoon tegen de voordeur aan.