Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janntjuh schreef:Even een vraagje, ik heb nu het onderstaande hoofdstel van Kramer:
[ [url=m/HvdM20.jpg]Afbeelding[/url] ]
Opzich is het een fijn hoofdstel, maar de leerkwaliteit vind ik niet al te fijn. Ik had hem gekocht met de gedachte mocht de vorm mij en mijn paard bevallen kan ik altijd nog gaan sparen voor de PS of Sweden of Anky variant.
Nu mijn vraag, weet iemand het verschil tussen die van Anky en die van PS? Pasvorm lijkt mij hetzelfde, maar hoe is de leerkwaliteit? Heeft iemand als eens één van deze of beide uitgeprobeerd?
xLindy91 schreef:Ik heb zelf de Anky, vind het een heel fijn hoofdstel maar het leer van de PS of Sweden is wel wat zachter.
De Anky kun je regelmatig met 25% korting kopen, PS of Sweden doet nooit mee met deze aanbiedingen, dat maakt het prijsverschil nog iets groter.
friesam schreef:mcjv schreef:Mijn anatomische Dy'On gaat toch te koop. Ik merk dat ik veel meer grijp naar mijn lage neusriem. Vind het alleen erg jammer dat er zo weinig keus is in lage neusriemen.
Welke heb je?
xLindy91 schreef:Ik heb zelf de Anky, vind het een heel fijn hoofdstel maar het leer van de PS of Sweden is wel wat zachter.
De Anky kun je regelmatig met 25% korting kopen, PS of Sweden doet nooit mee met deze aanbiedingen, dat maakt het prijsverschil nog iets groter.