Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 maar was benieuwd naar jullie meningen over de verschillende hoofdstellen voordat ik in het wilde weg iets ga uitproberen! 
 ik ga de filmpjes eens kijken. Ik merkte vandaag wel dat als hij een loopje nam, ik hem veel beter op een cirkel of opzij kon remmen dan op 'dubbelzijdige' druk als je snapt wat ik bedoel. Dus dat lijkt denk ik ook op wat jij zegt?
 )

Ik heb er van Equiplay, 14 mm. Erg fijn in de hand en zacht. Ik heb ze dus ook in het zwart.                                                         LianaDV schreef:Ik ben op zoek naar een bitloos hoofdstel om de overstap te maken.
Ik doe met mijn draver vooral wandelingen buiten en in het bos.
Wat raden jullie me aan?

LianaDV schreef:@Mariett, ik rij momenteel met een ongebroken appelbitje, en heb hem nog niet bitloos gereden.
Ik zou na verloop van tijd graag volledig bit-en boomloos rijden

LianaDV schreef:Ja gewoon recreatief rijden
Is een sidepull beter dan gekruiste hoofdstellen?
Want daar hoor ik heel veel verschillen over.
 LianaDV schreef:Ja gewoon recreatief rijden
Is een sidepull beter dan gekruiste hoofdstellen?
Want daar hoor ik heel veel verschillen over.
 ) soms wel eens eigenwijs en ondeugend. Zelfs met bit, benen en stem gaat ze dan toch haar eigen kant op. Als je bitloos rijdt heb je dan nog minder controle of zou ik het haar wel kunnen leren? Alvast bedankt voor de reacties!