Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:Ik geloof eerlijk gezegd ook niet in de volledig aanpasbaarheid
Als enkel de voorboom aanpasbaar is, is dat het enige wat kan veranderen. Nu ben ik (nog) geen zadelmaker maar ik ben toch reuze benieuwd naar het werkelijke concept en hoe het zadel er dus van binnen uitziet zonder kussens en zitting want wat ze beloven is erg interessant, helaas heb ik nog geen informatie gevonden of gekregen.
Seven schreef:Hoe werkt dat verstelbare, is het plastic dunner/flexibel aan de voorkant zodat de bomen het plastic weer vormen als ze er in een andere maat in gaat?
Rooss26 schreef:@madeliefjesx:
Als eerste, wat een super gave pony!
Ali kan opzich nog best een hele hoop veranderen aan een tweedehandse, echter kan hij natuurlijk geen inchmaat meer aanpassen oid.
Boommaat bij aankoop maakt niets uit, dit is altijd aan te passen.
madeliefjesx schreef:haai, ik ben ook rustig aan het orienteren voor een sella zadel, wat kan er door ali nog veranderd worden aan een 2e handse sella ?
mijn pony is 5 jaar kortere brede rug heb nu een wintec isabella werth liggen.
[ [url=m/JTWS9C.jpg]Afbeelding[/url] ]
zoals jullie zien zit ik er niet ideaal op dus ben benieuwd naar jullie ervaringen.
ook ben ik benieuwd of er kosten aan een leenzadel verbonden zitten ?
groetjes van madelief en dreamer
kiki1976 schreef:Rooss26 schreef:@madeliefjesx:
Als eerste, wat een super gave pony!
Ali kan opzich nog best een hele hoop veranderen aan een tweedehandse, echter kan hij natuurlijk geen inchmaat meer aanpassen oid.
Boommaat bij aankoop maakt niets uit, dit is altijd aan te passen.madeliefjesx schreef:haai, ik ben ook rustig aan het orienteren voor een sella zadel, wat kan er door ali nog veranderd worden aan een 2e handse sella ?
mijn pony is 5 jaar kortere brede rug heb nu een wintec isabella werth liggen.
[ [url=m/JTWS9C.jpg]Afbeelding[/url] ]
zoals jullie zien zit ik er niet ideaal op dus ben benieuwd naar jullie ervaringen.
ook ben ik benieuwd of er kosten aan een leenzadel verbonden zitten ?
groetjes van madelief en dreamer
Dat is niet wat Ali zelf aangeeft. Ik heb hem gesproken over de aanschaf van een 2ehands zadel.
Hij gaf aan dat je heel veel geluk moest hebben dat hij hem aan kon passen. hij zei letterlijk aan de telefoon "je maakt meer kans om de loterij te winnen"
Dit vond ik best wel apart aangezien er gezegd word dat de zadels goed aanpasbaar zijn bij veranderingen van je paard.