Kwetal schreef:Ik weet niet waar je zit, maar er zijn zadelmakers/leerbewerkers die dat heel mooi kunnen hoor
Ik woon in almere in dat gehucht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphneeeej schreef:Als het aan mij lag rijdt ik liefst met alleen mijn jodphurs. Maar op onze stal zijn of rijlaarzen of normale chaps verplicht. Heb voorheen met de ghost die ik had in het bos altijd met alleen jodphurs gereden en vind dat veel fijner rijden door het contact en de vrijheid.
Kwetal schreef:Oh - wat zou ik een knallende ruzie hebben op die stal......
Kwetal schreef:Ik zal maar niet verder debatteren over alles waar de mensheid in vastgeroest zit - niet alleen op paardengebied
Daphneeeej schreef:Thanx voor de ideen. Ik ga het even navragen op stal maar vrees het ergste. Het is een dressuur tutten stal waar ik al het buitenbeentje ben. Boomloos? dat is toch gek, bitloos dat is ook niet normaal.
Heb ook wel eens problemen gehad met de staleigenaar omdat ik op een paardje reed met een barefoot zadel.
hannatjuh schreef:Bij mij op stal is het erg gezellig wat dat betreft. Er loopt een weggetje tussen door en de ene kant is de sport kant en de andere recreatie kant. Rara waar staat leni
Maar we komen wel aan elkaars kanten om de binnen of buiten bak te gebruiken. Dus er is wel contact. Maar eigenlijk nooit negatief. Eerder geïnteresseerd in elkaar methode. Natuurlijk ben je het regelmatig niet eens met elkaar maar dat is geen obstakel zeg maar
jomaro schreef:Geryon heb je het ebay zadel al binnen?
Ligt het trekker zadel nu beter?