Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Deniise_ schreef:Hoofdstel klaar! (voor nu tenminste)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Van zwart naar donkerbruin met HG
Zelfde kleur als mijn zadel, dus ik ben blij!
Nog steeds in de twijfel om het onderlegde dezelfde kleur te maken als de stiksels van het zadel.. Van de zomer misschien
Ik heb er ook echt een heleboel lagen op zitten. Tussen de 15 en 20 zeker! Heb ze heel dun gedaan en het was ook echt met een paar minuten droog, en zo snel mogelijk weer een nieuwe laag erover gedaan zodat het mooi aan elkaar hecht. Na 2 uur geen nieuwe verf er meer op, dus alles in delen gedaan zodat ik overal genoeg tijd voor had.
Na het verven een week laten liggen en daarna de finisher erop gedaan: Eco-Flo Carnauba creme.
Het is nu echt heerlijk zacht en soepel. Gespen ed. al een paar keer gebruikt (hoofdstel verkeerd in elkaar gezet haha) en nog niks anders dan toen ik begon
_Deniise_ schreef:Hoofdstel klaar! (voor nu tenminste)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nog steeds in de twijfel om het onderlegde dezelfde kleur te maken als de stiksels van het zadel.. Van de zomer misschien
Ik heb er ook echt een heleboel lagen op zitten. Tussen de 15 en 20 zeker! Heb ze heel dun gedaan en het was ook echt met een paar minuten droog, en zo snel mogelijk weer een nieuwe laag erover gedaan zodat het mooi aan elkaar hecht. Na 2 uur geen nieuwe verf er meer op, dus alles in delen gedaan zodat ik overal genoeg tijd voor had.
Na het verven een week laten liggen en daarna de finisher erop gedaan: Eco-Flo Carnauba creme.
Het is nu echt heerlijk zacht en soepel. Gespen ed. al een paar keer gebruikt (hoofdstel verkeerd in elkaar gezet haha) en nog niks anders dan toen ik begon
butengeweun schreef:Voor de mensen die de glitterverf hebben gebruikt wordt die ook glad of is die bobbelig als schuurpapier. Wil mijn oude dansschoenen gaan opfleuren.
wortelsussie schreef:_Deniise_ schreef:Hoofdstel klaar! (voor nu tenminste)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sorry als je het al gezegt heb of dat ik er overheen heb gelezen maar welke kleur is dit?
Erg mooi gedaan!!
lorelientje schreef:wie heeft zijn zadel geverfd en hoe blijft het zitten met rijden wil mijn zadel verven met hg leerverf voor zitmeubels maar ik heb mar een zadel en wil het niet verpesten is een oudje met erg veel minder mooie plekje vorige eigenaar is er niet echt zuinig mee om gegaan dus wil hem wel opknappen eigelijk