CK88 schreef:Ik vind het echt een super mooi zadelNu nog een bijpassend hoofdstel met dezelfde stiksels enze?
Tja.. eigenlijk wel he?
Maar ik vind het hoofdstel dat ik nu heb al zo mooi en die heb ik van mijn vriendje gekregen
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
.
Ik zie de laatste tijd sowieso veel aparte en mooie zadels langskomen op de fb van Custom. Iedereen durft steeds meer uit de band te springen lijkt wel
Citaat:Zo te lezen kunnen ze een heleboel. Het moet toch mogelijk zijn om de kussens van mijn zadel 3 - 4 cm korter te maken.....
vencedor schreef:Citaat:Zo te lezen kunnen ze een heleboel. Het moet toch mogelijk zijn om de kussens van mijn zadel 3 - 4 cm korter te maken.....
Er is toch een model met kortere kussens? Die had iemands in het topic als leenzadel? Lijkt mij niet dat ze zadelkussen 3 a 4 cm in kunnen korten. Dan wordt draagvlak en zwaarte punt totaaal anders.
vencedor schreef:Nou maar af gaan tellen, zag al een zadel langskomen op FB wat beetje hetzelfde is als mijn idee. Helemaal mooi hihi
[ Afbeelding ]