Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Het ene paard heeft in juli 2015 een peesblessure gekregen, inmiddels zijn we nu weer op wedstrijd gestart. Nu heeft het andere paard in februari 2016 een peesblessure gekregen
 . Het ene paard heeft in juli 2015 een peesblessure gekregen, inmiddels zijn we nu weer op wedstrijd gestart. Nu heeft het andere paard in februari 2016 een peesblessure gekregen  . Wisten we maar wat de oorzaken hiervan zijn
 . Wisten we maar wat de oorzaken hiervan zijn  .
 .

Hinke schreef:@superponystand 3 trilt behoorlijk, lijkt me dat dat wel door het haar komt!
1 van mijn icevibe koelelementen is lek gegaanIemand enig idee waar ik die los nieuw kan kopen - zonder daarvoor de complete icevibe boots opnieuw te moeten kopen?
 hahahaha... Heb laatst de ice boots weer gebruikt van mijn stadgenoot en ik ben super tevreden, ze koelen goed en het is erg fijn als het min 2 is op stal en ik hoef niet met water aan de gang
 hahahaha... Heb laatst de ice boots weer gebruikt van mijn stadgenoot en ik ben super tevreden, ze koelen goed en het is erg fijn als het min 2 is op stal en ik hoef niet met water aan de gang