Schangah schreef:De wow is eenvoudig aan te passen van heel erg smal naar heeeeel erg breed. Het zal dan aan het model kussen liggen of het past
De headplate wel ja, de kussens vervangen is een stuk kostbaarder.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kim1207 schreef:Moet je betalen voor t inwisselen van je head plate???
kim1207 schreef:Bokker RamOnaa_17 heeft een advertentie op EA staan voor een bruine wow met een flat tree, misschien is dat wat voor je?Maar goed, wellicht komt er nog eens een keer een oplossing. Ik zoek dus een nutmeg flat y bar tree size 2!! iemand iets in de aanbieding????
Schangah schreef:Denk erover om Dominique van der Wansem (Vluggen instituut) te laten komen. Steffie is goed (heb ik veel over gehoord) alleen komt ze niet op locatie (heb geen trailer en een onwillig paard)
Ze heeft dit jaar al 2 x een osteo(ICREO) gehad en 1 x chiro. Hebben niet iets vreemds kunnen vinden.
Over de behandeling van de chiro ben ik niet echt te spreken. Veel moeten betalen voor bijna niets doen (paard wil niet behandeld worden dus ik breek de behandeling af en er is niet veel te zien)
In het bloed zijn geen hoge waardes van de spierenzymen gevonden
Splinter schreef:Schangah schreef:Denk erover om Dominique van der Wansem (Vluggen instituut) te laten komen. Steffie is goed (heb ik veel over gehoord) alleen komt ze niet op locatie (heb geen trailer en een onwillig paard)
Ze heeft dit jaar al 2 x een osteo(ICREO) gehad en 1 x chiro. Hebben niet iets vreemds kunnen vinden.
Over de behandeling van de chiro ben ik niet echt te spreken. Veel moeten betalen voor bijna niets doen (paard wil niet behandeld worden dus ik breek de behandeling af en er is niet veel te zien)
In het bloed zijn geen hoge waardes van de spierenzymen gevonden
En hoe staat ze op haar hoeven? zijn deze mooi gelijk? of is er 1 hoef wat steiler dan de andere?
MyWishMax schreef:En zo'n korrektor pad ding? En dan de lucht versie?
Maris schreef:Schangah schreef:De wow is eenvoudig aan te passen van heel erg smal naar heeeeel erg breed. Het zal dan aan het model kussen liggen of het past
De headplate wel ja, de kussens vervangen is een stuk kostbaarder.
Jessix schreef:Ah eindelijk komt die eens aan het licht..Ik ken het wow zadel niet, althans ik heb het niet. Maar net als bij alle zadels waar je een andere headplate oftewel pommel in kunt zetten, vroeg ik me nu altijd al af hoever je kunt gaan. Je kunt mijn inziens een zadel niet alsmaar breder maken aan de voorkant zonder dat je op den duur problemen krijgt met de rest van de boom. Een standaard zadel is door een zadelmaker ook maar 2 hooguit 3 cm aan te passen namelijk.
Ik ben benieuwd hoe dit nu opgelost gaat worden. Uiteraard kun je natuurlijk weer van alles gaan vervangen, maar het loopt aardig in de kosten, denk ik zo..
Seven schreef:fijn dat je er positiever tegen over staat stein, ik heb de zelfde keuze gemaakt hopelijk kan ik ook naar de kerst een afspraak maken met marjolein kleurtje twijfel ik er over ik zou graag bruin willen maar dan moet ik alles anders aan gaan schaffen