Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
colunder schreef:Bij mij zit hij ook zo als op de foto's van Dyonne,maar zo kan toch nooit het bit eraan?? die ringetjes waar de bitriempjes aan moeten zitten dan toch veel te hoog???
colunder schreef:Bij mij zit hij ook zo als op de foto's van Dyonne,maar zo kan toch nooit het bit eraan?? die ringetjes waar de bitriempjes aan moeten zitten dan toch veel te hoog???
supersambo schreef:Dyonne zit bij jou de neuriem niet net een tikkeltje te laag ?
Ik heb het idee dat de neusriem bij Schangah wat hoger zit.
Of is dit meer opties bedrog ?
moonfish13 schreef:![]()
Maar het was echt leer, ik zweer het.![]()
Ik heb er nog extra naar gevraagd, maar nee hoor ze waren gewoon van leer en ik heb het nog zelf in mijn handen gehad.
Binnenkort even bellen hoe dat zit.
BrittKitt schreef:Leer stropt toch veel erger dan stof? Ik denk dat ze met stof betere resultaten hadden en snel zijn overgestapt
ZusJacobs schreef:BrittKitt schreef:Leer stropt toch veel erger dan stof? Ik denk dat ze met stof betere resultaten hadden en snel zijn overgestapt
Ja dat denk ik ook, leer is zo stroef door die ringen. Deze (die van stof) glijden namelijk wel makkelijk. Ik heb nog een andere hoofdstel met dezelfde bitloze werking en die is van kunststof en die blijft eerder hangen.