Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wil nog een mooi zwart dekje hebben en vind deze wel echt suuuper gaaf...
Flubberboot schreef:Iemand hier die toevallig de zwarte modern heeft? Ik vind hem echt super mooi en zoek eigenlijk redenen om hem niet te kopenWil nog een mooi zwart dekje hebben en vind deze wel echt suuuper gaaf...
Keebish schreef:De reden om die zwarte niet te kopen, is omdat ik een mooie beige te koop heb staan die telkens “Flubberboot” roept![]()
Flubberboot schreef:Iemand hier die toevallig de zwarte modern heeft? Ik vind hem echt super mooi en zoek eigenlijk redenen om hem niet te kopenWil nog een mooi zwart dekje hebben en vind deze wel echt suuuper gaaf...
ivy_power89 schreef:De kleur op de foto komt aardig overeen met de werkelijke kleur, maar bedenk de foto net een slag donkerder de bovenste foto is vrijwel identiek aan de echte kleur
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Morgen foto te paard!
ivy_power89 schreef:De kleur op de foto komt aardig overeen met de werkelijke kleur, maar bedenk de foto net een slag donkerder de bovenste foto is vrijwel identiek aan de echte kleur
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Morgen foto te paard!
Hoeveel heb jij er in totaal dan? Ik zit intussen alweer op 32, en ik was één moment zo mooi terug op 22
Texas02 schreef:Oh, dan mag ik wel nog even door![]()
En stond toch wel gaaf dus heb hem van Marktplaats afgehaald haha
Vind dat mijn jonge merrie wel een nieuw dekje mag, nu we druk aan het beleren zijn
(al heb ik er nog megaveel liggen
misschien maar even doorspitten welken ik op uitgekeken ben.. )