Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 01:45

goldyc schreef:
Niemand een foto van een rioja op een schimmel of eventueel een ander licht kleurtje?
Ik kan de kleur van dat dekje zo slecht inschatten, zit er nu een rozige tint door of niet?

Op een valk, kan m morgen nogmaals even op de foto zetten want ze is nog een keer geschoren en een stuk grijzer.
Afbeelding

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 07:27

goldyc schreef:
Celebi, die dingen zijn in mijn ervaring wel vrij stevig. Of nou ja, ik heb een paar x exact gedaan wat jij beschrijft toen mijn paard nogal veel overtollige herfstkilo’s had en hoewel het niet hielp tegen het naar voren kruipen van mijn singel, is het absoluut niet te zien aan mijn dekje. Heb het overigens maar een keer of 3 gedaan, daarna raakte mijn paard geblesseerd.

Niemand een foto van een rioja op een schimmel of eventueel een ander licht kleurtje?
Ik kan de kleur van dat dekje zo slecht inschatten, zit er nu een rozige tint door of niet?

Ik vind de Rioja eerder een bruine tint hebben dan roze. Hier een foto van Rioja op een schimmel:

Afbeelding

blackstar

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 08:26

Ik heb een foto geplaatst van Rioja op mijn bonte met veel wit.

Luna02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 08:59

callass schreef:
Ik kom even binnenvallen. Ik zou ook graag de waterdichte lange jas willen. Hoe vallen de maten groot klein? Heb normaal L

Echt precies goed. Ik koop een jas normaal een maatje groter, heb bij bovenkleding altijd 38, maar heb de jas nu ook in maat 38 gekocht.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 09:36

@goldyc dankjewel, dat wilde ik weten! Ik hoop inderdaad dat dit het even een beetje extra helpt met de extra kilo's op de buik. :j

goldyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 10:51

Thnx voor de foto’s! Zo is ie wel erg mooi…
Ik ben erg van donkerrood, maar niet van het roze. De mulberry is te rozig voor me.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:29

goldyc schreef:
Ik ben erg van donkerrood, maar niet van het roze. De mulberry is te rozig voor me.

Ik ben echt 4000% hetzelfde als jou en heb om die reden ook de mulberry en Berry red weer weg gedaan maar de Rioja is echt zeker niet roze :)

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:40

Granoek schreef:
goldyc schreef:

Ik ben echt 4000% hetzelfde als jou en heb om die reden ook de mulberry en Berry red weer weg gedaan maar de Rioja is echt zeker niet roze :)

En ik ben juist het tegenovergestelde en vind de Rioja daarom juist echt niet mooi _O- Ik hou juist erg van roze en dat zit inderdaad absoluut niet in de Rioja. Die is roodbruin. Dus als je geen roze in rood wilt, dan is de Rioja je kleur ja!
En de Berry Red en Mulberry hadden best nog roziger gemogen van mij, haha. De Fuchsia is dan ook mijn all time favorite <3 :D

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:44

Luna02 schreef:
Figo88 schreef:
Dankjewel! Staat echt goed! <3 (Nou moet ik die ook nog kopen _O- :x )

Ze zijn nu voor €52,50 bij Limburgs Ruiterhuis :D

:x

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:50

Celebi schreef:
Ik zit eraan te denken om de kleine lusjes te gaan gebruiken om mijn singel meer op zijn plek te houden. Die de neiging heeft naar voren te schuiven vanwege de ronde buik van mijn pony. Zijn er mensen die de lusjes gebruiken? Ik ben benieuwd hoe sterk ze nou echt zijn. Zeker als de druk van een singel erop komt. De singel ligt echt stukken beter op deze manier namelijk. Uiteraard werk ik aan de buik en heb ik speciaal al een nieuw zadel en talloze singels geprobeerd, dus ben echt benieuwd naar die lusjes voor heavy duty work. :j

Ik gebruik die kleine lusjes altijd en heb er nooit over nagedacht of ze sterk genoeg zijn :') Mijn PRE heeft ook wat kilootjes teveel en ze houden echt heel goed. We racen ermee door de bossen, het water en gewoon in de bak. Ik zie echt geen enkele slijtage aan de lusjes.
Ik heb ook al een banaan singel, maar heb toch het idee dat alles net wat steviger ligt als ik die lusjes gebruik. Maar of dat ook echt zo is weet ik niet, want voor ik die lusjes had ontdekt en de grote normale lus gebruikte, schoof het zadel/de singel ook niet.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 16:26

Wat heb je er aan, ze niet te gebruiken :P , ze zijn er niet voor niets.

goldyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 16:40

Granoek schreef:
goldyc schreef:

Dan moet ik de Rioja maar eens op mijn verlanglijstje voor oud- en nieuw gaan zetten 8-)

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-21 17:30

Thanks voor de Heritage tip! Die komt mijn kant op <3

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:42

Getup schreef:
Wat heb je er aan, ze niet te gebruiken :P , ze zijn er niet voor niets.

Ik kan me voorstellen dat ze bedoeld zijn om mijn dekje op z'n plaats te houden en niet mijn singel. Dekje ligt als een huis, dus voor de singel wilde ik toch even peilen of dit zou houden. :+

Rianne1807

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 19:04

callass schreef:
Ik kom even binnenvallen. Ik zou ook graag de waterdichte lange jas willen. Hoe vallen de maten groot klein? Heb normaal L

Ik heb m besteld, komt morgen binnen, ben ook benieuwd.
Lijkt me echt een ideale jas

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 20:34

Ik ben echt een zware fout begaan met het kopen van een Loire dekje…

Afbeelding

Ik vind hem zo mooi en nu ik wil meer Loires :+

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 21:13

Haha, herkenbaar Plop1997 :P

Ik had eerst ook alleen suédes. Inmiddels bijna ook alle loires. Vanmiddag zijn de Rioja en Oak aan de verzameling toegevoegd :D

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 21:52

Plop1997 schreef:
Ik ben echt een zware fout begaan met het kopen van een Loire dekje…

[ [url=m/2ZEJY9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind hem zo mooi en nu ik wil meer Loires :+

Ik heb nog een azure te koop. }:0 :Y)

Ik ga zondag naar het strand en twijfel om de oak, huntergreen of azure (suedes) te dragen.
Bij de oak heb ik evt een coltrui. Maar dat is denk ik toch veel te koud. :+

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 22:54

Oak! Die vind ik echt mooi op de jouwe

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 07:57

Ik ben heeeel benieuwd wanneer in Nederland de Truffles en Rosés worden verzonden. In Engeland hebben klanten de dekjes al gekregen :o

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 10:29

Ik ook! Ze gaven aan levering eind november/begin december.. hoop het eerste aangezien poppetje begin december op de foto mag O:) :D

Edit: eind november klinkt nog zo ver weg, maar blijkbaar zijn we al bijna halverwege november inmiddels :')

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:04

Eventingshop heeft een loire cc in de sale voor 80euro :)

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:57

Azure is helaas niet zo mijn kleur. Ik denk dat ik uiteindelijk nog voor een Loire navy en een Loire mink wil gaan anders moet ik straks weer nieuwe hangers kopen :Y) Maar dat word pas iets voor volgend jaar en dan ook tweedehands op marktplaats of facebook.

Nu eerst een zadel en wellicht een zadelonderlegger. :+

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 12:55

Farjen schreef:
Zwart op zwart vind ik altijd zo chique <3
Fangio, heel knap ook! Is die de De Wit stables in Dendermonde?

Ja klopt, dat was daar inderdaad, tijdens een clinic. Vond het wel een prettige stal daar, we hadden een mooie buitenstal (was een weekendclinic) en mochten gebruik maken van de longeercirkel en 2e binnenbak om los te rijden.

Annemoon_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 13:52

Heeft iemand toevallig een foto van rioja Loire op een vos/bonte vos?
Hij is zoo mooi maar twijfel omdat rood op een vos net de juiste kleur moet zijn om goed te staan.