Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lapach schreef:Marigo schreef:Even een leek vraag: de kleurtjes die niet meer verkrijgbaar zijn, komen die ooit nog terug? Zoals zo’n Seagrass bijvoorbeeld? (Die ik erg mooi vind)
Van ps helaas niet.
Es wil nog wel eens kleuren op nieuw uitbrengen.
CoronaLime schreef:De olivine is gelukkig net binnengekomen, zo mooi! En het pk shirt past perfect, alleen krijg ik dat niet op de foto.. de pet van ES zelf lijkt er minder op in elk geval![]()
[ [url=m/Vg9XxF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lys_PPA schreef:CoronaLime schreef:De olivine is gelukkig net binnengekomen, zo mooi! En het pk shirt past perfect, alleen krijg ik dat niet op de foto.. de pet van ES zelf lijkt er minder op in elk geval![]()
[ [url=m/Vg9XxF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bedankt voor de tip
Na de aanschaf van een nieuwe auto mocht ik eigenlijk echt serieus niets meer kopen, maar vooruit dan.. een echt goed matchend shirtje had ik nog niet.. meteen deze erbij besteld voor de zomer:
https://www.agradi.nl/pk-wedstrijdshirt ... mata-s.htm
maessie schreef:Er komt vast nog wel wat op marktplaats weer ook.Daar kwam ik ook een skyblue nog voorbij Phrono! Ik hoop nog een keer de rennaissance of die andere rose tegen te komen. (Ben de naam ff kwijt)
Hier net ook de lemon binnen gekregenHeel mooi kleurtje!! Wilde alleen niet zo best op de foto
Maar mijn shirt past er perfect bij! Rand is zo donkerblauw dat er prima zwart bij kan
)
[ [url=m/GOQi7C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jg7y7z.jpg]Afbeelding[/url] ]