Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Nelleke_ schreef:Ik heb gewoon de bijbehorende grandeur pad met standaard inlagen erbij. Zou dat voldoende zijn om zo'n naad uit te vlakken?
pmarena schreef:Majabeestje schreef:Hm, ik vind de startrekk comfort shorty toch wat te weinig steun bieden. Ga hem te koop zetten denk ik.
Neig nu naar de barefoot london of lexington.
Weet iemand welke van de 2 de meeste steun biedt? Dus diepe zit en wrong?
Wat dit betreft eigenlijk hetzelfde verhaal als bovenstaand antwoord. Is gewoon erg persoonlijk.
In principe is het grootste verschil voor de ruiter bij de Lexington dat het kniestuk een stuk meer gevormd is en dus ook al wat meer omhoog komt uit het zadel, dan het eenvoudige verdikte stukje bij de London (of Cherokee).
Maar bij de standaard Lexingtons heb je dan natuurlijk ook nog die verhoogde achterzijde die een wat andere zit geeft.
Jackytje schreef:I'm in love.Mattes pad op de kop kunnen tikken voor topprijs! Ziehier dus een Silverado X-Kurz (15,5") met Mattes pad short.
[ [url=m/4iLuWL.jpg]Afbeelding[/url] ]
De Silverado bevalt overigens nog altijd super. Instructeur was er lovend over! (we hebben even wat tijd besteed in de les om het zadel te checken) Enig probleempje is dat ik gemerkt heb dat mijn fenders maar liefst 2 cm (!!) verschillen. Dat scheelt enorm voor mij, met mijn korte benen. Verklaart ook waarom ik mijn rechterbeugel constant kwijt was. En ze staan echt allebei op het allerlaatste gaatje. Helaas is gaatjes bijmaken lastig aangezien de boel verstevigd is met nylon.. Heb dus even gemaild en hoop op een oplossing.