Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 18:30

swatch schreef:
Iemand al de leuke pony's van Lemieux gezien? Toch wel aan de prijs hoor met 80 euro.
Dekjes kun je erbij kopen, die kosten ook nog 22,95. Dat is toch wel erg veel voor een speelgoeddekje? Dan is het speelgoedpaard aardig duur als je er ook een zadel en hoofdstel voor koopt.

Ik heb ze gezien, en zag nu de fuzzy sokken en kreeg vooral het idee dat ze aan het overdrijven zijn en hun ‘rage’ een beetje uitmelken eerlijk gezegd.

Vind de knuffels schattig hoor! En het idee van ze aankleden enzo. Maar dat kan ook voor minder, volgens mij zijn kinderen net zo blij met een normale knuffelpony die je kunt aankleden zonder dat daar een merk op moet staan

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 18:43

Plop1997 schreef:
Plop1997 schreef:
Weet iemand of er vorig jaar met Black friday ergens korting was op de Lemieux jassen?

Geen Black Friday, maar komend weekend. Lijkt ook te werken op de jassen.

[ [url=m/9zOXqL.png]Afbeelding[/url] ]

Ahhh perfect! *\o/* Goed moment om het roja Verona jasje te bestellen!

Geslaagd! Vind het wel een stuk dunner dan mijn andere jackets van Lemieux (Mink en Sage) Maar even goed lekker warm voor te rijden.
[ [url=m/wxyHN3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu is mijn winterset helemaal compleet en ben ik echt klaar met kopen voor een aantal winterseizoenen :7

[ [url=m/5F6QJh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben ook dol op mijn Loire bodywarmer en de roja muts. Heeft me nu al heerlijk warm gehouden met rijden en uitmesten.

Is dat de zwarte bodywarmer? Heb je die met korting kunnen vinden?

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 18:59

Plop1997 schreef:
Plop1997 schreef:
Weet iemand of er vorig jaar met Black friday ergens korting was op de Lemieux jassen?

Geslaagd! Vind het wel een stuk dunner dan mijn andere jackets van Lemieux (Mink en Sage) Maar even goed lekker warm voor te rijden.

Nu is mijn winterset helemaal compleet en ben ik echt klaar met kopen voor een aantal winterseizoenen :7

Ben ook dol op mijn Loire bodywarmer en de roja muts. Heeft me nu al heerlijk warm gehouden met rijden en uitmesten.

Mooi, heel tof met de muts en bodywarmer ook.
Welke maat van het vestje heb je? Valt ie normaal?

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 19:01

Bielsje schreef:

Is dat de zwarte bodywarmer? Heb je die met korting kunnen vinden?

Ja dat is inderdaad de zwarte bodywarmer, Deze heb ik met een kortingsbon van mijn verjaardag gekocht bij Equidrome. Weet helaas niet of er ergens anders een aanbieding is met deze of dat deze ook bij de Epplejack 20% korting op bovenkleding nieuwe collectie te koop is.

Het verona jack heb ik vandaag met 20% korting gekocht bij de Epplejack in Eindhoven. Had ook nog 5 euro korting vanwege mijn spaarpunten :+

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 19:06

Sorriso schreef:

Mooi, heel tof met de muts en bodywarmer ook.
Welke maat van het vestje heb je? Valt ie normaal?

Ik heb maat een maat M. Normaal heb ik een S maar die hadden ze niet meer op voorraad. Ik vind niet veel verschil tussen de S end e M (had een groene S gepast). Het enige is meer lengte bij de mouwen en het rekt want minder ver uit bij de buste. Met winterkleding heb ik sowieso vaker liever wat meer ruimte ivm thermokleding er onder of meerdere laagjes. De bodywarmer is ook een 38, de 36 ging boven niet dicht :+

Ik zou bijna denken dat ik toch maar alles in maat M moet doen maarja de andere jasjes en de baselayers die ik heb in maat S passen ook prima.

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 20:22

Figo88 schreef:
Heeft er iemand toevallig ook een foto van een zwarte suède met een zwart zadel (en het liefste op een bruine)?

Alleen niet bruin :+

Luna02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 10:32

Ondanks dat het niet zo goed uit kwam ben ik toch overstag gegaan en heb gisteren de blauwe waterproof regenjas gekocht. Hierop geldt ook de actie van 20% en ik heb ook mijn spaarpunten maar eens ingezet. Gisteravond gelijk uitgeprobeerd in de regen. Wat een heerlijk warme jas is dit <3

Ryder

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 10:57

Wat fijn! Welke jas is het?

Divoza heeft nu 25% keuzekorting trouwens, zo eens kijken of dat ergens toe te passen is. ;)

Luna02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 12:00

Ryder schreef:
Wat fijn! Welke jas is het?

Divoza heeft nu 25% keuzekorting trouwens, zo eens kijken of dat ergens toe te passen is. ;)

De waterproof Riding coat :)

Afbeelding

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 17:08

Fangio schreef:
Figo88 schreef:
Heeft er iemand toevallig ook een foto van een zwarte suède met een zwart zadel (en het liefste op een bruine)?

[ Video ]
Alleen niet bruin :+

Dankjewel! Zwart onder een zwart zadel staat echt veel mooier dan ik altijd dacht <3

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 17:09

Luna02 schreef:
Figo88 schreef:

Hierzo :)

[ [url=m/gufERE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dankjewel! Staat echt goed! <3 (Nou moet ik die ook nog kopen _O- :x )

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 17:10

ZoeyDercks schreef:
Ja super goed eigenlijk! Rij alleen nog in het bos, doe alles weer gelukkig <3

Oh wat fijn! Super goed nieuws zeg! *\o/* Geniet er maar lekker van! <3

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 18:22

Zwart op zwart vind ik altijd zo chique <3
Fangio, heel knap ook! Is die de De Wit stables in Dendermonde?
Afbeelding

Afbeelding

Ik moet op mijn handen zitten voor die regenjas! Ik wil zo graag een langere jas, dan heb ik zo geen bevroren benen meer :')

Zuidpool29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 18:51

Ik heb vandaag als lang mens van 1.85 met lange ledematen de jassen en de fleecevesten van lemieux aangehad. De armen zijn dus lang! Voor mensen die dat interessant vinden om te weten! De broeken daarentegen komen tot halverwege mijn kuiten

Luna02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:15

Figo88 schreef:
Dankjewel! Staat echt goed! <3 (Nou moet ik die ook nog kopen _O- :x )

Ze zijn nu voor €52,50 bij Limburgs Ruiterhuis :D

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 20:29

Mijn groepsles instructrice had ook de lange Lemieux jas gekocht terwijl ze maar 1.60 is ofzo. Er loopt dus meer jas rond dan wat anders maar ze vond hem heerlijk warm +:)+

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 20:29

Ik zit eraan te denken om de kleine lusjes te gaan gebruiken om mijn singel meer op zijn plek te houden. Die de neiging heeft naar voren te schuiven vanwege de ronde buik van mijn pony. Zijn er mensen die de lusjes gebruiken? Ik ben benieuwd hoe sterk ze nou echt zijn. Zeker als de druk van een singel erop komt. De singel ligt echt stukken beter op deze manier namelijk. Uiteraard werk ik aan de buik en heb ik speciaal al een nieuw zadel en talloze singels geprobeerd, dus ben echt benieuwd naar die lusjes voor heavy duty work. :j

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 20:32

Ik gebruikte voorheen altijd de lusjes maar schuif de laatste tijd alles door de voorflap heen omdat dat sneller gaat :'). Persoonlijk merk ik geen verschil in wel/niet door de lus.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 20:40

Ja is wel veel makkelijker inderdaad.. Had ze er vandaag voor het eerst doorheen gedaan (niet met rijden, want ik rij momenteel niet) en de singelstoten bleven nu vrij goed achteraan en als ik ze in de grote lus doe gaan ze allebei naar voren gaan.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 20:46

Wieeeeh ik ben blij! Heb de korte variant winterjas gekregen, die komt volgende week ergens binnen. Was een leuke aanbieding. Hoop dat die past! Heb hem in de kleur oak green.

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 20:48

Celebi schreef:
Ik zit eraan te denken om de kleine lusjes te gaan gebruiken om mijn singel meer op zijn plek te houden. Die de neiging heeft naar voren te schuiven vanwege de ronde buik van mijn pony. Zijn er mensen die de lusjes gebruiken? Ik ben benieuwd hoe sterk ze nou echt zijn. Zeker als de druk van een singel erop komt. De singel ligt echt stukken beter op deze manier namelijk. Uiteraard werk ik aan de buik en heb ik speciaal al een nieuw zadel en talloze singels geprobeerd, dus ben echt benieuwd naar die lusjes voor heavy duty work. :j

Bij mij hielp het niet om de singel op z’n plek te houden, wel het Dekje zelf maarja als de singel het zadel toch naar voren trekt dan veranderd dat niet. Dan zou ik eerder gaan voor zo’n banaanvormige singel zodat deze niet meer naar voren gaat.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 21:15

Ik heb al een smalle banaanvormige singel. Het zadel blijft goed op z'n plek. Alleen de singel duwt net iets naar voren. Eigenlijk moet de singel nog ronder, maar die bestaan niet zo te zien. Dus vandaag de lusjes geprobeerd en die leken nog iets te helpen. Maar ben bang dat ik de stik naden kapot maak. :(

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 21:28

Ik kom even binnenvallen. Ik zou ook graag de waterdichte lange jas willen. Hoe vallen de maten groot klein? Heb normaal L

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:24

Er staat een Olive en heritage op MP. Nette prijzen

goldyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:32

Celebi, die dingen zijn in mijn ervaring wel vrij stevig. Of nou ja, ik heb een paar x exact gedaan wat jij beschrijft toen mijn paard nogal veel overtollige herfstkilo’s had en hoewel het niet hielp tegen het naar voren kruipen van mijn singel, is het absoluut niet te zien aan mijn dekje. Heb het overigens maar een keer of 3 gedaan, daarna raakte mijn paard geblesseerd.

Niemand een foto van een rioja op een schimmel of eventueel een ander licht kleurtje?
Ik kan de kleur van dat dekje zo slecht inschatten, zit er nu een rozige tint door of niet?